Zaloguj się do konta

Gdzie połowić na spławik i grunt w ok. Radomia?

utworzono: 2011/06/18 10:20
emilson

Witam drogich kolegów wędkarzy. Mam pytanko może mi ktos podpowie gdzie można jechac połowić na spławik i gruncik.? jestem początkującym wędkarzem i jeszcze nie obyłem się z łowiskami! a przyjeżdża brat z nad morza i chciałbym go gdzieś zabrać by połowił na spławik. bardzo proszę o jakieś wskazówki
[2011-06-18 10:20]

I cała Polska Cie interesuje? [2011-06-18 11:09]

perwer

A jakiej konkretnie odpowiedzi oczekujesz?
Chodzi o typ łowiska ? albo,stawy w twoich okolicach (nie wiadomo jakich) dzikie bo nie masz opłat? albo,masz opłaty i konkretne łowiska w twojej (niewiadomej okolicy),albo chodzi Ci o łowiska komercyjne , albo o cos innego?...

Jak formułujesz pytanie to musi byc sprecyzowane....
Odpowiedz  jednemu z kolegów na pytanie ,które niedawno zzadał-podobne do twojego
Cyt:  CHCE ZACZĄĆ ŁAPAĆ RYBY ,JAKA WĘDKE POLECACIE

odpowiedz....
[2011-06-18 11:12]

emilson

interesuje mnie gdzieś łowiska koło radomia, zastanawiałem sie nad brodami lub wióry możesz mi coś powiedzieć na temat tych łowisk?
[2011-06-18 11:23]

emilson

jestem w 13 okręgu wedkarskim i kartę też posiadam opłaconą
[2011-06-18 11:24]

jestem w 13 okręgu wedkarskim i kartę też posiadam opłaconą





Jesteś w czym 13-tym?

[2011-06-18 11:32]

emilson

jestem w 13-tym kole wędkarskim w Radomiu należę do niego od tego roku. Więc jak już wcześniej napisałem nie do końca znam łowiska w moim regionie. Chodź już łowiłem w paru miejscach koło Radomia.
[2011-06-18 11:42]

jestem w 13-tym kole wędkarskim w Radomiu należę do niego od tego roku. Więc jak już wcześniej napisałem nie do końca znam łowiska w moim regionie. Chodź już łowiłem w paru miejscach koło Radomia.