Gdzie na szczupaki w okolicy Zduńskiej Woli?

/ 11 odpowiedzi
Witam serdecznie kolegów po kiju. Tak jak w tytule chciałbym się dowiedzieć gdzie można połapać szczupaczki w okolicach Zduńskiej. Szukałem troszkę na własny kij w ręku, ale słabo mi to wyszło. Szkoda mi czasu na szukanie, gdyż mam go mało na wędkowanie, a chciałbym go spędzić jak najmilej. Chciałbym was kolegów poprosić o wskazanie fajnych miejscówek z góry dzięki :)
pozdrawiam:)
auratus 2

trochę się spóźniłeś , szczupak ma okres ochronny od pierwszego grudnia . (2011/12/13 06:25)

trako

Od 1 stycznia (2011/12/13 07:51)

gral

Od 1 grudnia w okręgu Sieradzkim w którym to znajduje się Zduńska Wola (2011/12/13 18:01)

marcinbogdanski

No tak ale zbieram wiadomości na przyszłość, ponieważ jestem początkujący chciałbym wiedzieć gdzie kierować się w przyszłym sezonie:) bo ten mi nie wypalił:( (2011/12/15 22:02)

trako

Zwracam honor.Faktycznie od 2009 od 1.12 (2011/12/16 21:13)

marcinbogdanski

Witam. Wiem że jeszcze nie czas, ale jak pisałem wyżej chcę zebrać wiadomości na odpowiedni czas, więc ponawiam temat i pytam kolegów po kiju, gdzie na szczupaki w okolicy Zduńskiej Woli (2012/03/13 00:26)

kamilihnio

Witam ja polecam rzekę Grabie , miejscówka moja =) jedzie się tam w stronę clubu brzeski koło mostu się zatrzymuję, łapie za tamą oczywiśćie z dozwolona odległośćia  od tamy =) szczupaki biorą od pistoletów , a największego w tamtym roku złapałem 48cm , a wiem że są wieksze =) (2013/04/30 09:59)

pike2

Witam serdecznie, na szczupczka mozesz sie wybrać, tak jak kolega ci podpowiada na rzeke Grabię w Łasku, Zielecice, Marzenin, Brzeski, Rzeka Warta we Włyniu i jej starorzecza, tam naprawde mozesz  złowić ładny okaz, a i Grabia nie poskąpi ci szczupaczkiem, sam tam złowiłem kilka pokaźnych rybek. (2013/05/02 21:27)

marcinbogdanski