Gdzie na spinning bez PZW

/ 10 odpowiedzi
Witajcie!

Czy wiecie gdzie mogę wybrać się aby wypróbować mój nowy zestaw spiningowy ?
(jestem "początkującym" wędkarzem)
Kwestia jest tylko taka, iż w tym sezonie opłaciłem jedynie składkę członkowską bez opłaty za połów i dlatego też szukam miejsca gdzie mogę zapłacić za "wjazd" i spędzić tam dzień.

Najchętniej bliskie okolice Poznania interesowałyby mnie.
Chętnie również zabrałbym się z kimś aby zebrać cenne wskazówki.

Pozdrawiam
Patryk

Majer20


Polecam Kiekrz - jezioro Kierskie. Obok Poznania, duże, ładne, dobrze się łowi, na spinning w sam raz. Jest wydzierżawiane, także wystarczy, że wykupisz u nich jednodniowe zezwolenie. (2013/04/23 17:30)

kaczulla76dm


Na Kierskim to najlepiej tylko z łodzi, pontonu pzdr (2014/09/11 16:09)

Sith


Polecam Kiekrz - jezioro Kierskie. Obok Poznania, duże, ładne, dobrze się łowi, na spinning w sam raz. Jest wydzierżawiane, także wystarczy, że wykupisz u nich jednodniowe zezwolenie.


Witam, ośmielę się podpiąć do tematu.
Ja posiadam kartę wędkarską od 23 lat, ale moja "nowa" Pani nie posiada, a jest chętna do wędkowania. Czy na Kierskim można spinningować bez karty?

Czy ktoś zna łowiska spinningowe w okolicach Poznania, na których nie jest wymagana karta wędkarska? (2015/03/07 05:47)

ryukon1975


Karta nie jest wymagana nawet PSR sprawdza tylko "Zezwolenie". (2015/03/07 07:48)

tomasz196209


Zezwolenie na kiekrzu jest ważne tylko z kartą wędkarską nie opłaconą w pzw (2015/03/07 09:12)

Sith


Karta nie jest wymagana nawet PSR sprawdza tylko "Zezwolenie".

Jesteś pewien, bo jak widzisz Tomasz ma inne zdanie...

Ps
Szukam łowisk spinningowych "bez karty" w okolicach Poznania. Może ktoś z kolegów mógłby mi pomóc? Pochodzę z Łodzi i tereny wielkopolski są mi mało znane. (2015/03/08 11:28)

Sith


(2015/03/08 11:30)

rafalwedkuje