Gdzie na spinning Górny Śląsk

/ 15 odpowiedzi

NO właśnie jak w temacie gdzie jeździcie na spinning na górnym śląsku?

Głównie mnie interesuje szczupaczki.

 

damiano88


Witam, ja proponuje zalew Sosina w Jaworznie Szczakowej. Najlepszym sposobem jest wypożyczenie rowerka wodnego bądź zabranie własnego pontonu i obławianie rojonów przy wyspie. Jeżeli chodzi o przynętę to proponuje woblery o imitacji szczupaka lub okonia.
Oczywiście nie obiecuje rekordów bo wiadomo ryba ma swe dni i humory. Życzę połamania. (2011/08/07 21:20)

kaktustzn


Ja że tak powiem dorzucam się do pytania. Tylko ja bym prosił o podanie miejscówek z brzegu :) jestem początkującym wędkarzem i nie znam niestety fajnych miejsc spacer z wędeczką jest fajna formą aktywności :) (2011/08/07 21:40)

filet


Witam

 

Zalew widze płytki do 3 metrów.Jak wygląda dno?Zaczepy?Czy dużo roślinności?czy jest przystań PZW gdzie można ewentualnei wykupić licencje oraz wynająć łódź?

(2011/08/07 23:21)

damiano88


Dno jest piaszczyste z łąkami roślinności wodnej, nad wodą można wypożyczyć rowerek, łódź czy kajak, a jeżeli chodzi o wykup licencji to nie wgłębiałem się w ten temat. (2011/08/08 08:04)

Dies


Tak dla informacji kolegi , na sosinie jest zakaz polowow ze sprzetow plywajacych :)  Ale wiadomo kazdy robi to co lubi hehe . (2011/08/08 12:48)

kaktustzn


Kurcze koledzy na pewno znacie jakies fajne miejsca :( podajcie lowiska prosze :(       (a jesli chodzi o kanal szczakowski to trzeba miesc jakas dodatkowa oplate czy podstawowa skladka na katowicki wystarczy) (2011/08/09 16:57)

Mehe


Chciał bym ponowić pytanie gdzie na spinning na Górnym Śląsku nie koniecznie szczupak bo teraz nie pora,ale by się nauczyć ckolwiek bo zaczynam od tego sezonu więc jakieś Okonki
Z Góry Dziękuje za podpowiedzi :) (2015/02/27 19:09)

perwer


Chciał bym ponowić pytanie gdzie na spinning na Górnym Śląsku nie koniecznie szczupak bo teraz nie pora,ale by się nauczyć ckolwiek bo zaczynam od tego sezonu więc jakieś Okonki