Zaloguj się do konta

Gdzie i jak na szczupaka o tej porze ?

utworzono: 2013/11/30 21:19
pawek121

Witam,Jestem mało doświadczonym wędkarzem i Chciałbym o kilka porad od bardziej doświadczonych kolegów, gdzie i jak łapać szczupaka o tej Porze. jak i gdzie szukać szczupaka, na jakim gruncie i tak dalej. Jakich gum używać, kollor, i tak dalej. Naprawdę jestem zielony. Dodam że łowie na jeziorze, bardzo ale to bardzo głębokim, około miejscami do 36m głębokości. Jakich metod używać w takiej sytuacji ?  [2013-11-30 21:19]

Witam,Jestem mało doświadczonym wędkarzem i Chciałbym o kilka porad od bardziej doświadczonych kolegów, gdzie i jak łapać szczupaka o tej Porze. jak i gdzie szukać szczupaka, na jakim gruncie i tak dalej. Jakich gum używać, kollor, i tak dalej. Naprawdę jestem zielony. Dodam że łowie na jeziorze, bardzo ale to bardzo głębokim, około miejscami do 36m głębokości. Jakich metod używać w takiej sytuacji ? 

Poruszyłeś temat tak głęboki jak Twoje jezioro. Moja odpowiedź będzie bardzo ale to bardzo ogólnikowa bo chcąc opisać dokładnie warunki bytowania szczupaka mogła by mi się klawiatura wypisać. Szczupaka szukaj tam gzie się grupuje drobnica. np płocie czy ukleje. W towarzystwie roślinności podwodnej. Przy brzegach na głębokości ponad metr będą te mniejsze ale więcej i łatwiej je złowić. Głębiej są większe ale sprytniejsze i te na spinning nie jest łatwo pojmać.
[2013-11-30 22:51]

tomasz196209

Obejrzyj sobie filmy Fishing with ace tam się wszystkiego dowiesz na co i jak łowić szczupaki z jeziora, Tomek świetnie to opisuje i pokazuje .
[2013-11-30 23:21]

wirefree

Jakis szczuply czy lato czy zima siedzi zawsze przy trzcinach na plytkiej wodzie [2013-12-01 10:39]

pawek121

Ok ok, ale mi nie chodzi o takie 20 cm .. przy trzcinach ..  [2013-12-01 15:32]

pawek121

Dzisiaj przy trzcinach 1 szczupak 20 cm, i okon 20 cm. Około 12:00 potem do 16 nic.  [2013-12-01 16:19]

wirefree