Zaloguj się do konta

Filmiki wędkarskie na wędkuje

utworzono: 2014/10/31 07:17
tobiasz92

Witam.
Zapraszam kolegów do oglądania swoich filmów wędkarskich, oczywiście miłe słowa będą mnie motywowały to tworzenia kolejnych relacji z wypraw. Jestem też przygotowany na krytykę.
Pozdrawiam i poniżej podaje linki.

https://www.youtube.com/watch?v=qT6X4k7mNPI&list=UUQITfSSJIqSMZXfTuy92ETw

https://www.youtube.com/watch?v=UlDnY3aoOg8&list=UUQITfSSJIqSMZXfTuy92ETw

https://www.youtube.com/watch?v=zVVbKpL21rw&list=UUQITfSSJIqSMZXfTuy92ETw
[2014-10-31 07:17]

Pawelski13

Cześć,

 

Oglądałem pierwszy z nich. Mi się podoba. Szczupaczki fajnie współpracowały. Spróbuj może bez podkładu, a nagrywać na żywo. Dobrze byłoby uchwycić sam moment brania i cały hol. Tak czy inaczej filmik spoko:)

[2014-10-31 08:59]

tobiasz92

Jasne, że mi się marzy nagrać całą akcje jest tylko jedno ALE,
Jak jadę na cały dzień na rybki to mi nie starczy baterii by cały pobyt kręcić, i mam jakiegoś pecha bo gdy nagrywam podczas łowienia to nie chcą brać :D.
Na jednym filmiku niżej jest akcja z głowy i udało mi się nagrać chyba pierwsze branie zacięcie i hol. A co do podkładu muszę coś dodać bo w obudowie wodoodpornej ten głos bardzo słabo wychodzi, dzięki za komentarz i pozdrawiam!
[2014-10-31 10:02]

haja

Oglądam mnóstwo różnych filmików. Również tych rosyjskich i węgierskich. Twoje są moim zdaniem bardzo dobre. Moja rada / unikaj sytuacji gdy nagrywasz rybę jedną kamerą, że widać inną filmującą osobę, chyba że została wcześniej w filmie przedstawiona lub jest odbiorcom ogólnie znana i w ogóle raczej unikaj sytuacji gdy widać inną kamerę.                                      Pozdrawiam - Krzysiek
[2014-10-31 17:02]

amand

Filmik jak filmik ale nawet ok. Powiem tyle na you tube jest tyle badziewia nagrywanego przez dzieci że szok. Na pewno nie jest to taka jakość jak wmh itp ale jest moc.
[2014-11-02 18:44]

Daishi

Chłopaki obejrzałem pierwszy filmik i jest wporzo ale nie mogłem patrzeć na to jak balansujecie w łódce w woderach!(Życie Wam nie miłe!!) Pozdrawiam!
[2014-11-02 22:18]

tobiasz92

Wiem że przy wywrotce pewnie byśmy dostali nauczkę za to.. dziękuje za komentarze, wrzucam kolejną szybką akcje tym razem z rzeki:
https://www.youtube.com/watch?v=7zZxyeFOWNU&feature=youtu.be
[2014-11-07 21:25]

perwer

Witam ,mam pytanie -jaki jest dobry program do takiego amatorskiego obrabiania nagranych filmów ...byłbym wdzięczny za podpowiedź.
[2014-11-08 19:26]

ryukon1975

Windows Movie Maker na początek wystarcza.



[2014-11-09 07:37]

ryukon1975

[2014-11-09 07:38]

tobiasz92

Witam ,mam pytanie -jaki jest dobry program do takiego amatorskiego obrabiania nagranych filmów ...byłbym wdzięczny za podpowiedź.


Ja używam sony vegas

[2014-11-12 07:25]

darek-salamon

Ja na tablecie obrabiam i montuje filmy i zdjęcia to moim zdaniem jedne z lepszych apek na androida mozesz wstawiac muzyke podpisywac filmy i zdjęcia i PicsArt ma inne ciekawe dodatki miłej zabawy, pozdrawiam :-)  [2014-11-12 15:34]

mnich8888

filmy fajne, a w odpowiedzi mój film
https://www.youtube.com/watch?v=sEe-bPUEdkE [2014-11-14 12:47]

JKFishingTips

Filmiki bardzo fajne, ale faktycznie przydałby sie jakiś komentarz..like bedzie :) Zapraszam do oceny mojego kanału na yt.
https://www.youtube.com/channel/UCz2B5cPKfpKI-CB2MutKUYA
http://youtu.be/no5d4N1ru4I
[2014-11-30 19:12]

laku

Chyba chłopaki ostro jarają :))))) [2015-11-14 11:32]

laku

[2015-11-14 11:33]