Zaloguj się do konta

Feeder na spokojne wody sporadycznie rzeka

utworzono: 2012/09/05 20:36
leszcz2000

Witam

Dopiero zaczynam przygodę z wędkowaniem wiec jestem zielony, w związku z czym mam kilka pytań.
Chcę zakupić sobie wędkę feeder 3,6m (czyli grunt) z dalekim zasięgiem 50-60m, na który może się trafić "gruby zwierz", będę łowił większości na wodach spokojnych ale nie mogę wykluczyć sporadycznie rzeki. Do zanęty myślałem o sprężynie, chyba ze koszyczek jest nieoceniony ale z tego co słyszałem to sprężyna jest mniej podatna na zaczep. Poza tym czasami tego feedera chciałbym przezbroić pod spławik - o ile to możliwe. Moje pytanie jest jaką wybrać wędkę, a mam na myśli dwie wędki, jedna ROBINSON CARBO MIX FEEDER EXPERT 3,60m/40-80g  druga   ROBINSON CARBO MIX FEEDER EXPERT 3,60m/40-120g .
Powiedzcie co sądzicie o tej firmie, czy takie cw (40-80g i 40-120g) jest odpowiednie, czy może powinno być inne - chcę również wyholować na tej wędce karpia 8kg.
Proszę o pomoc w doborze cw do moich wymagań czy ta firma i te modele są dobre. To są moje początki wiec nie chcę zbytnio inwestować w sprzęt.



Pozdrawiam i liczę na fachowa pomoc

Myślę że więcej informacji i pytań nasunie się podczas rozmowy [2012-09-05 20:36]

lysywedkowicz

Moim zdaniem ciężko będzie pogodzić.Ja używam na spokojne rzeki Mikado do 100 gram c.w. , ale już nad Narew i Wisłę musiałem sobie zakupić taki kijek do 150 gram. [2012-09-05 20:46]

sotomm

Witam.
Sprawdź sobie jeszcze kijki Mikado. Są naprawdę dobre. Np. Golden Bay fedeer 360 cw. do 140 g. Ja nim łowiłem już na jeziorach i rzekach (głównie Wisła). Na spławik też nią łowię, bo typowej spławikówki nie posiadam. Ma 3 wymienne szczytówki, więc można się dopasować do łowiska bez większego problemu. Zaletą Mikado są też bardzo przystępne ceny.
Pozdrawiam i życzę udanego wyboru :)
[2012-09-05 22:23]

MateuszR86