Feeder cw 120g a łowienie białorybu na stawach

/ 4 odpowiedzi
Witam. Wczoraj zakupiłem kijek 3.6m cw.80-120.Sprzedawca mi go doradził po tym jak mu powiedziałem gdzie i co chcę łowić a że jestem zielony w temacie to mu uwierzyłem :(.I tu moje pytanie...czy jest szansa że będę na niego łapał jakieś mniejsze rybki na stawach bo w moich okolicach takie występuja czy to sie nadaje tyklo na karpie a mniejszych np.karasi czy płotek nie połapie bo jest za sztywny?..na forum trafiłem dopiero dziś i widzę że lepszy był by picker...z góry dzięki za odp :)
pablos1000

Jak założysz najdelikatniejszą szczytówkę to spokojnie możesz łowić nawet mini płoteczki i brania będzie widać. (2015/06/12 15:26)

erykom

Witam. Wczoraj zakupiłem kijek 3.6m cw.80-120.Sprzedawca mi go doradził po tym jak mu powiedziałem gdzie i co chcę łowić a że jestem zielony w temacie to mu uwierzyłem :(.I tu moje pytanie...czy jest szansa że będę na niego łapał jakieś mniejsze rybki na stawach bo w moich okolicach takie występuja czy to sie nadaje tyklo na karpie a mniejszych np.karasi czy płotek nie połapie bo jest za sztywny?..na forum trafiłem dopiero dziś i widzę że lepszy był by picker...z góry dzięki za odp :)

Ja posiadam dwa feedery 50-150 g wyrzutu i na stawie poławiam małe rybki,biorą płocie,okoniki,leszczyki wielkości 10 cm więc na swoim zestawie na najdelikatniejszej szczytówce śmiało możesz łowić drobnicę :) (2015/06/12 15:32)

Jigsaw14

Jak przedmówcy, sam ostatnio kupiłem kijki do 120gr.-150gr.,i żaden problem , delikatna szczytówka, pod dobrym katem, żyłka napięta i jak najbardziej połowisz od małej płotki po karpiki :)  (2015/06/12 20:44)

notaki

szanowny Kolego... feeder sklada się tak naprawdę  z dwóch części:
- wedki wlaściwej, której dotyczy c.w. podany na niej
- szczytowki( wskaźnika brań), który to element na ( jak nazwa wskazuje ) pokazywać brania i wytrzymuje dowolny ciężar zestawu w zakresie dedykowanych obcążen wedki