Echosonda Lowrance Mark 5x pro-opinie

/ 32 odpowiedzi
Witam, na początek przepraszam jak piszę w złym miejscu :)

Planuje zakup echosondy, łowię na różnych głębokościach - od ok 3do 15m.
Upatrzyłem sobie coś takiego: Lowrance mark 5x pro.
Czy byłby to dobry wybór? Może macie jakieś inne propozycję, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze? Szczerze mówiąc jestem zielony w tej kwestii.
Dzięki wielkie za odpowiedzi.
Dziukos


widze kazdy skory do pomocy... (2012/06/02 21:55)

u?ytkownik51432


Echosonda Lowrance Mark 5x Pro 

To bardzo dobry wybór  jeżeli nie jestes wymagający , ma dwa stożki rozchodzące się od 60 do 120 stopni poza tym duży 5 calowy ekran o dobrej rozdzielczości, duzą skale szarości , nie źle radzi sobie na płyciźnie będziesz zadowolony . Posiadam ją

Pozdrawiam

(2012/06/03 06:54)

henryk58


Też mam tą echosondę i polecam .Duż zaletą jest to ,że posiada menu po polsku.Jeżeli zdecydujesz się na zakup to proponuję zakup w zestawie / torba ,akumulator,ładowarka /  (2012/06/03 09:25)

Dziukos


a jeżeli chodzi o kwestie ryb to też można się kierować chodź trochę czy nie ma sensu w ogóle na tą funkcję patrzeć? (2012/06/03 14:13)

henryk58


Oczywiście że ma sens,tylko  nie przełączaj na ikony a na łuki i staraj się uczyć "czytać"wyświetlanych informacji (2012/06/04 17:00)

84Bartek


a jeżeli chodzi o kwestie ryb to też można się kierować chodź trochę czy nie ma sensu w ogóle na tą funkcję patrzeć?