Echosonda interpretacja obrazu

/ 20 odpowiedzi / 2 zdjęć
Witam

Zakupiłem w tym roku echosondę Eagle model widoczny na zdjęciu. I czasami mam problem z interpretacją obrazu który otrzymuje na ekranie. Proszę o podpowiedzi co oznaczają linie poniżej dna (o ile to jest dno).

Pozdrawiam
Andrzej

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

withanight88


Nie znam się ale wydaje mi sie że linie oznaczone "?" to własnie jest dno. (2011/09/13 21:39)

Andrzej81


To czym jest ta wyraźna linia oznaczona przeze mnie jako dno? Nie rozumiem tej linii poniżej oznaczonej "?" tej poszarpanej. Czy może odcinek od tej linii zwanej dno do tych poniżej pokazuje strukturę dna? Jeśli tak to co oznacza to puste miejsce pomiędzy nimi? Staram się zrozumieć obrazy ale jak widać nie jest to łatwe :)

Pozdrawiam
Andrzej (2011/09/13 23:21)

gruby0113


 może masz podwójne dno? (2011/09/13 23:29)

RIDICK


Witam. W instrukcji powinien być dokładny opis jak interpretować obraz wyświetlany na echosondzie. Na moje oko to ten "poszarpany" czarny pas na dole to dno a jego grubość mówi o tym czy jest to dno miękkie czy twarde. Poniżej to chyba odbicie. Ale lepiej zapoznaj się z instrukcją. (2011/09/14 12:57)

Jack14


Włącz tryb demo na echosondzie i porównaj z tym co zaznaczyłeś. (2011/09/14 15:48)

Andrzej81


Witajcie

Przeglądałem również instrukcję do echo które mam ale tam nic specjalnego nie ma (instrukcja moim zdaniem jest strasznie zrobiona w formie xero więc i jakość rysunków ekranu tragiczna). I na chwilę obecną liczę na wasze podpowiedzi. Zazwyczaj struktura dna pokazywana jest w instrukcji jak przyklejone do siebie paski tęczy czyli jasno szara, ciemno szara a następnie czarna jako twarde dno. A tutaj na zdjęciu widzimy puste przestrzenie i to mnie najbardziej interesuje co to może być??? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.

Pozdrawiam
Andrzej

Ps czy w też w tym roku mieliście słabe wyniki na spining? (2011/09/18 18:54)

wojtek75