Zaloguj się do konta

Echosonda bezprzewodowa Fish Finder

utworzono: 2015/08/11 11:24
SebekKry

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem początkujący na forum i jeśli zakładam wątek nie tak to proszę o poprawę ale chyba na temat tej echosondy nie ma nic albo bardzo niewiele bo nie mogę nic konkretnego znaleźć. przymierzam się do jej zakupu tylko zastanawiam się czy warto w coś takiego inwestować. Zależy mi na sondzie bezprzewodowej gdyż łowię tylko z brzegu na stawach i zbiorniku zaporowym. Głównym celem sony było by wskazywanie dna, podwodnych przeszkód oraz ewentualnych ryb.Bardzo bym prosił o opinię posiadaczy tego sprzętu albo coś podobnego co się sprawdza w tych pieniądzach. Dołączam link pod którym dostępna jest sonda http://allegro.pl/markowa-echosonda-fishfinder-bezprzewodowa-hit-pro-i5287681742.html. Z góry dziękuję za odpowiedzi. [2015-08-11 11:24]

endzi63

Miałem kilka lat Humminbird Smartcast rf15. Bardzo dobra jak się jeździ na nowe łowiska. Można fajnie pod bacika sprawdzić dno. Stała się zbyteczna jak poznałem wszystkie swoje łowiska i przestałem jeździć na nowe. [2015-08-11 11:50]

Bolshoibooze

witam ja posiadam taka http://allegro.pl/swietna-bezprzewodowa-echosonda-fish-finder-nowa-i5484837475.html . całkiem przydatna rzecz. [2015-08-11 12:49]

SebekKry

Dzięki za odpowiedzi. Zamówiłem jednak tę echosondę zobaczymy jak to działa. Dodam że kupiłem ją tylko przez to że na ryby jeżdżę z 5-cio letnią córką i wiadomo jak to dziecko jak rybki nie biorą to nuuuudddaaaa :) Jeśli ona faktycznie działa to może przynajmniej będziemy siadać w miejscach gdzie chociaż skubią małe okonki lub leszczyki żeby nie było wcześniej wspomnianej nudy i po godzinie siedzenia zwijanie wędek i odjazd do domu. Tym bardziej że nie dawno zaczęliśmy zabawę z wędkowaniem spławikowym i jak jedziemy nad wodę to zawsze siadamy gdzie indziej i jakoś słabo z tymi efektami. Jak echo do mnie dotrze to podzielę się informacją o tym jak to działa. Pozdrawiam wszystkich. [2015-08-13 16:35]