Duży karaś-jak złowić?

/ 5 odpowiedzi
Witam. Jestem wędkarzem amatorem. Ostatnio chodzę na taki nieduży stawik (bagno)
wiem dokładnie że są tam duże okazy karasia i lina (kilka już złapałem) tylko że jest też mnóstwo małej ryby która bierze jak szalona ( ok 100 sztuk na 1godz). I tutaj pojawia się problem jak zanęcić tą dużą rybę? co zrobić aby podeszła? Dodam że podłoże łowiska jest zarośnięte różnymi glonami. Liczę na waszą pomoc i przepraszam za to że może powiedziałem coś inaczej. Pozdrawiam
Haryyy5


Odpowiedź jest prosta - nęcić grubo. Kup na rynku trochę kukurydzy ugotuj ją, najlepiej dodając jakiś zapach. Potem dodajesz to do swojej zanęty tylko zanęty nie za dużo, tylko troszkę żeby coś pracowało w wodzie. Taka kukurydza jest sporo większa od puszkowanej i drobnica jej tak szybko nie zje. Jak problem będzie nadal występował to w ogóle odpuść sobie zanętę sypką i nęć samą kukurydzą, najlepiej w jakiś sposób dopalone wedle uznania i doświadczenia. Łapiesz wtedy też na kuku, jedno-dwa ziarenka na haczyk zależy jak duże są tam rybki. Możesz też łowić na białego, zakładasz wtedy z 5 robaczków na hak ale obawiam się że drobnica może Ci je wysysać (2014/07/04 12:01)

Qoorchuck


Oprócz kukurydzy możesz też użyć łubinu - jest jeszcze twardszy lub grochu. Jeżeli Cię na to stać to można rybki przyzwyczaić do kulek proteinowych lub pelletu. Możesz je nawet wykonać samodzielnie, wystarczy poszukać przepisów, jest ich w internecie pełno. (2014/07/04 12:17)

Davidv97


Cześć Peresie tu somsiad :D
(2014/07/04 12:27)

Artur z Ketrzyna


Witam. Jestem wędkarzem amatorem. Ostatnio chodzę na taki nieduży stawik (bagno)