Duży głęboki staw jakie ryby wpuścić?

/ 28 odpowiedzi
Witam.
Sprawa przedstawia się następująco:
Wydzierżawiłem pole pod wydobycie żwiru.
Wymiary 600 na 200m.
Kopią na głębokość 7 metrów, za 4 miesiące zakończa wydobycie, a ja chciałbym wpuścić tam rybki.
Zastanawiam się czy to nie będzie za wcześnie, bo z roślinnością raczej bezie problem.
Jak Panowie i Panie widzą ten temat, generalnie chciałbym wiedzieć tez jakie ryby wpuścić bo miejscówka nie jest za płytka, a wręcz głęboka.
Nie znam się w ogóle na tym temacie, i nawet nie wiem jak się do tego zabrać.
Czytałem troszkę, ale znalazłem jedynie stawy o znacznie mniejszej głębokości.
Pozdrawiam
89krzysztof

Sandacz lubi głęboką i czystą wodę. Karpie, karasie też przeżyją. Do takiego akwenu możesz wpuścić każdą rybę, możesz też na jakimś obszarze wykopać mniej, będzie wypłycenie. (2011/11/09 10:27)

u?ytkownik57785

Na głębokiej wodzie i żwirowym podłożu utrzyma Ci się pięknie okoń. Płytkie łowisko jest już bardziej problematyczne w ichtiofaunie, ale głęboka woda przyjmie każda rybkę i ja wyhoduje. Nie zapomnij o florze wodnej, musi być. (2011/11/09 10:31)

wodniczeek

zazdroszcze akwenu i mozliwosci posiadania swojej wody (2011/11/09 10:53)

ijek

Na początek Możesz wpuścić karasie, okonie, liny, karpie, płotki, jazie,  a na roślinki amury i tołpygi później kiedy rybki urosną możesz wpuścić trochę sandacza/szczupaka aby utrzymać równowagę  spróbuj  tak że z leszczem i pstrągiem tęczowym powinny się utrzymać  (2011/11/09 11:32)

alejki

O rybkach juz wiem, ale jak sprawa z roślinnością, czekać az sobie wyrośnie? Jestem laikiem w tych sprawach. (2011/11/09 11:45)

mateuszwos

Czekaj aż wyrośnie, wcale się nie naczekasz. Rośliny sobie w mig poradzą. (2011/11/09 13:01)

pioter94

Pozbieraj nasiona roślin znad rzeki lub jeziora powinny się przyjąć (2011/11/09 16:06)

withanight88