Zaloguj się do konta

Dragon Wędka Thytan Feeder 100 60-100 gram 360 cm

utworzono: 2012/02/12 15:11
radekj1987

Witam! Mam pytanie. Oczywiście jestem bardzo początkującym wędkarzem, to będzie mój drugi sezon wędkowania. Zakupiłem już wyżej wymienione wędzisko. I tu pierwsze pytanie czy to dobry sprzęt dla osoby która nigdy nie miała z tym styczności? Będę łowił na wodach stojących jeziora, stawy itp. Czy ta wędka się sprawdzi? Kwestia wiązań :/ jako początkujący znam tylko wiązania- koszyk na rurce antysplontaniowej, no i sprężyna :) wystarczy do feedera? Teraz kwestia sprzętu. czy zakupić sygnalizator brań, bo drgająca szczytówka za to odpowiada. no ale jak zaznaczyłem jestem początkujący i czy to nie przerośnie moich umiejętności. No i jaki kołowrotek tak do 200zł ale z wolnym biegiem tylko i wyłącznie:). Myślałem o kołowrotku z większą szpula. I ostatnie pytanie żyłka, czy plecionka.
[2012-02-12 15:11]

ryukon1975

Nie wiem czy kij jest dobry bo go nie znam.
Węzły to nie problem,trochę znasz pozostałych się nauczysz to chyba najmniejszy problem.:)
Ja nie stosuje innych sygnalizatorów poza szczytówką.
Stosuje tylko żyłkę do feedera a z plecionki robię przypony.
Pozostała kwestia kołowrotka tych jest mnóstwo do 200 zł kupisz dobre z wolnym biegiem w Cormoranie lub Okumie.
[2012-02-12 15:37]

radekj1987

http://allegro.pl/kolowrotek-dragon-maxima-fr-1040i-nowy-najtaniej-i2095145880.html
czy ten kołowrotek może być, może Mistral. a jakieś konkretne modele dobre do feedera [2012-02-12 15:50]

radekj1987

jeszcze jedno pytanko które mnie nęci:)chodzi o masę wyrzutu kosza zanętowego. moja wędka ma 60- 100 gram i posiada 3 szczytówki. i tu pytanko jak będę miał tą najdelikatniejszą szczytówkę na wędzisku to będę mógł założyć koszyk o masie 20gram i czy będzie widać na szczytówce brania. czy do tej wędki muszę zakładać koszyki od 60 do 100gram?? [2012-02-12 15:58]

ryukon1975

Kołowrotek.

http://allegro.pl/okuma-travertine-40-trb-baitfeeder-gratis-150-m-i2110116253.html