Witam.Mam pytanie czy taką delikatną wędką dragon colmic 180cm gr3-15 spining wyciągnę szczupaka do 6kg?Na początku chcem połapać nią pare okoni ale jak się trafi szczupaczek.Łapię na obrotówkę nr2 proszę o opinię.Jestem początkującym wędkarzem i jeszcze nie złowiłem żadnego szczupaka ale teraz zamierzam:)
Chodziło mi o to do jakiej wagi maksymalnie mogę wyciągnąć tą wędką jeżeli wiesz.(2011/11/20 18:17)
No jak weźmie....
Jak sie dobrze zahaczy...
Jak żyłka będzie dobra...
Jak hamulec dobrze wyregulujesz...
Jak w trzciny nie spitoli...
Jak nie wyskoczy i trzepocząc pyskiem przynęty nie uwolni...
Jak dobrze podbierzesz....
spójrz ile jest czynników innych niż tylko wędka ;-)
(2011/11/20 18:58)Witam.Mam pytanie czy taką delikatną wędką dragon colmic 180cm gr3-15 spining wyciągnę szczupaka do 6kg?Na początku chcem połapać nią pare okoni ale jak się trafi szczupaczek.Łapię na obrotówkę nr2 proszę o opinię.Jestem początkującym wędkarzem i jeszcze nie złowiłem żadnego szczupaka ale teraz zamierzam:)
No jak weźmie....
Jak sie dobrze zahaczy...
Jak żyłka będzie dobra...
Jak hamulec dobrze wyregulujesz...
Jak w trzciny nie spitoli...
Jak nie wyskoczy i trzepocząc pyskiem przynęty nie uwolni...
Jak dobrze podbierzesz....
spójrz ile jest czynników innych niż tylko wędka ;-)
Witam.Mam pytanie czy taką delikatną wędką dragon colmic 180cm gr3-15 spining wyciągnę szczupaka do 6kg?Na początku chcem połapać nią pare okoni ale jak się trafi szczupaczek.Łapię na obrotówkę nr2 proszę o opinię.Jestem początkującym wędkarzem i jeszcze nie złowiłem żadnego szczupaka ale teraz zamierzam:)
Złowisz na nią nawet suma 100kg. Tylko musisz mieć duże umiejętności, dobrze dobrany kołowrotek z dobrze nastawionym hamulcem i żyłką odpowiedniej wytrzymałości.
Żyłka jest w stanie wyciągnąć maksymalnie 14,6kg.Hamulec też mam w miarę ustawiony za pociągnięciem żyłki już działa.