Zaloguj się do konta

Dostęp do łowiska

utworzono: 2011/03/14 18:11
szymo

Witam,bylem swiadkiem w tamtym roku  slownej utarczki miedzy rolnikiem a wedkarzem chodzilo o deptanie łąki.Kolega stał nad brzegiem starorzecza i łowił.czy jest jakis przepis okreslajacy odleglosc od brzegu w jakiej morzemy sie poruszac.Bo łowiąc na rzece i starorzeczach poruszamy sie po polach lub łąkach wzdluz lini brzegowej.jestem początkujący i chcialbym wiedziec jak sie zachowac w takiej sytuacji.
[2011-03-14 18:11]

1,5 metra linii brzegowej każdego akwenu PZW jest ogólnodostępna. Wszelkie płoty, ogrodzenia, zakazy wstępu są bezprawne.  [2011-03-14 18:17]

pstrag222

1,5 metra linii brzegowej każdego akwenu PZW jest ogólnodostępna. Wszelkie płoty, ogrodzenia, zakazy wstępu są bezprawne. 


skoro tak jest to dlaczego co raz więcej płotów się pojawia? Prawo prawem ale robią co chcą [2011-03-14 18:24]

1,5 metra linii brzegowej każdego akwenu PZW jest ogólnodostępna. Wszelkie płoty, ogrodzenia, zakazy wstępu są bezprawne. 


skoro tak jest to dlaczego co raz więcej płotów się pojawia? Prawo prawem ale robią co chcą




Zgadza się. To się nazywa "samowola budowlana". Należy zgłaszać to w Gminie. Niedaleko mojej miejscówki na jednym z jezior w zeszłym roku właściciele kilku daczy przy jeziorze tak sobie własnie pogrodzili płotami, murkami, tereny aż do wody. Na skutek protestów wędkarzy i turystów Gmina wystosowała do nich pisma z dwutygodniowym terminem na rozbiórkę tych ogrodzeń. Po dwóch tygodniach kilka płotów zostało usuniętych spychaczem, za co Gmina wystawiła włascicielom tych ogrodzeń rachunki za pracę spychacza. Te rachunki nie były małe :)To była dość głośna sprawa nagłaśniana w naszych gazetach. Teraz zauważyłem, że płoty znikają z brzegów na innych łowiskach. 


[2011-03-14 18:34]

pstrag222