Zaloguj się do konta

Dobór zestawu na sandacza

utworzono: 2015/04/20 20:07
painkiller

   Witam, jestem początkującym spinningistą, chciałbym poradzić się bardziej doświadczonych kolegów o sprzęt jaki mogę kupić do połowu sandaczy metodą spinnigową na zbiornikach zaporowych łowiąc z brzegu. Kwoty jakie chce przeznaczyć na sprzęt są następujące:wędzisko - 200 zł maxkołowrotek - 350 zł maxplecionka/żyłka ? 100 zł maxPrzynętami docelowymi będą gumy. Chciałbym również napomnieć aby kij był dobrany tak aby uzyskiwać jak najdłuższe rzuty. Na temat akcji kija nie chcę się wypowiadać ponieważ nie mam żadnego doświadczenia przy łowieniu sandaczy, także nawet jeśli pójdę do sklepu i pomacham sobie wędziskiem to i tak nie będę wiedział które jest najlepsze. Z góry dzięki za przeczytanie moich wypocin i mam nadzieję, że ktoś podzieli się swoją bogatą wiedzą,

pozdrawiam Dawid. [2015-04-20 20:07]

jakubpor

Proponuje wędzisko typu wędka typu spinning.
Kołowrotek ze stałą szpulą.
Oraz plecionke typu sznurek.
A tak na serio to temat powtarzany tysiące razy,skorzystaj z wyszukiwarki.
[2015-04-20 20:19]

Wędka: Konger Stallion Sword Strike
Kołowrotek: Ryobi Zauber, Spro Red Arc lub używka Daiwa Emblem
Plecionka: Power Pro, Stren sonic braid.
[2015-04-20 21:54]

wirefree

Konger arcus spin 5-25 red arc do tego a zylka to 20 zeta trabucco i juz. Wydaj wiecej na przynety a i tak pewnie pierwszego szybko nie zlowisz bo technika jest bardzo wazna no i miejsce [2015-04-20 22:02]

darkonis