Zaloguj się do konta

Dobór wędki na rzekę

utworzono: 2013/05/08 09:35
Nortix

Witam,chcę dokonać zakupu wędki do połowu metodą koszyczkową głównie na rzekach, z racji takiej, że jestem kompletnym amatorem w tej formie połowu chciałbym zaczerpnąć się waszej rady co do kija. Szukam dobrej wytrzymałej wędki której nie straszne będzie stracie z większymi rybami. Kwota jaką mogę na nią przeznaczyć wynosi 100-150 zł. 
Kije które wypatrzyłem to:-Mistrall X-TREME FEEDER 330/120-KONGER Carbomaxx Heavy Feeder 390/150g-Jaxon BLACK ARROW Feeder 360/120 - Mistrall X-TREME FEEDER 390/120
Oczywiście jestem otwarty na wszelkie propozycję.  [2013-05-08 09:35]

Witam!!!
Żaden z tych............. Ja polecam Mikado Golden Bay z tych podanych przez Cb żaden się nie umywa. Za 160zł już kupisz a myślę że warto dołożyć 10zł i mieć dobry sprzęt
[2013-05-09 11:20]

Boolek

http://allegro.pl/jaxon-inspiral-feeder-3-60-m-120-g-gratisy-i3166850720.html
http://allegro.pl/wedka-jaxon-harmony-feeder-3-60m-30-80g-i3162945496.html
Jaxon ispiral znajomy ma i nie narzeka na prawdę jest fajna i ogarnia sprawy.Jaxon harmony na pewno większość ludzi powie, że to gówno ale ja ci powiem szczerze, że na prawdę fajnie mi się na nią łowiło niestety kiedyś dwa żury mi ją połamały bo nie dałem im papierosa, którego nie miał bo nie paliłem ale z pijanym ciężko się dogadać. [2013-05-09 12:29]

gucek6

Hej mam pytanie ja z czułością tego feedera  Mikado Golden Bay , on ma ciężar wyrzutu 140,sprawdzi się na Narwi i Bugu [2013-05-09 18:35]

Oczywiście jestem otwarty na wszelkie propozycję.

A może na początku spróbuj łowic metodą spręnżynkową ?

[2013-05-09 18:47]

pablos1000