Zaloguj się do konta

Dobór reszty sprzętu do wędziska - Dragon Wędka Th

utworzono: 2012/02/12 14:54
radekj1987

Witam! Mam pytanie. Oczywiście jestem bardzo początkującym wędkarzem, to będzie mój drugi sezon wędkowania. Zakupiłem już wyżej wymienione wędzisko. I tu pierwsze pytanie czy to dobry sprzęt dla osoby która nigdy nie miała z tym styczności? Będę łowił na wodach stojących jeziora, stawy itp. Czy ta wędka się sprawdzi? Kwestia wiązań :/ jako początkujący znam tylko wiązania- koszyk na rurce antysplontaniowej, no i sprężyna :) wystarczy do feedera? Teraz kwestia sprzętu. czy zakupić sygnalizator brań, bo drgająca szczytówka za to odpowiada. no ale jak zaznaczyłem jestem początkujący i czy to nie przerośnie moich umiejętności. No i jaki kołowrotek tak do 200zł ale z wolnym biegiem tylko i wyłącznie:). Myślałem o kołowrotku z większą szpula. I ostatnie pytanie żyłka, czy plecionka. [2012-02-12 14:54]

radekj1987

Widzę, że temat jest nie pełny. chodzi mi o dobór sprzętu do wędziska 

Dragon Wędka Thytan Feeder 100 60-100 gram długość: 360 cm

[2012-02-12 13:47]

dzako11

Jeśli łowisz na jedną wędke to myśle ze dasz rade ogarnąc szczytówke czy cos bierze. Wiazania wszlekiego typu znajdziesz na internecie. Kołowrotków tez jest kilka do wyboru, poszukaj w wyszukiwarce. Ja teraz planuje zakupic do feedera żyłke z TRABUCCO.
[2012-02-12 17:58]

bednar14