Dobór kołowrotka do feedera 390/120g

/ 10 odpowiedzi
jako że jestem wędkarzem amatorem i łowię rybki tylko na jeziorach i stawach głównie przy piwku i grillu, postanowiłem sobie zakupić feedera, po przeczytaniu kilku for zdecydowałem się na KONGER MAXER FEEDER 390/120g

pozostaje problem z doborem kołowrotka ponieważ znalazłem kilka sztuk w cenie jakiej szukałem pomiędzy 100 a 150zł ale nie wiem jakie parametry  są lepsze dlatego proszę o pomoc bardziej doświadczonych.

oto te kołowrotki

Mikado kołowrotek Golden Lion 4006 FD 

Mikado kołowrotek Golden Lion 2006 FD

okuma travertine baitfeeder 55 trb

konger ultris 1140 fd 11 lożysk

konger ultris 1140 fd 10-1bb

tandem baits enforcer xt 60

dodam tylko że nie chcę kołowrotka małego ani jakiegoś meeeega wielkiego, taki standardowy lepiej większy niż mniejszy, ale nie umiem poznać na allegro który z nich jest mały a który duży (jedynie na co patrzę to waga). oprócz tego nie znam się na przełożeniu,  hamulcu no i łożyska TANDEM BAITS ma ich aż 14 a jest tańszy od okumy który ma ich 5 więc wydaje mi się że te 14 w TANDEMie mogą być strasznie tandetne i po niedługim czasie może się rozlecieć lecz mogę się mylić.

z góry dziękuję za pomoc.
Jędrula

jeżeli łowisz na jeziorach to dlaczego chcesz kupować taki długi i mocny feeder ? Chcesz łowić na długich dystansach ? Jeżeli chodzi o zwijak to bez zastanowienia polecam okuma travertine baitfeeder 55 trb tylko 40-stkę , spokojnie Ci wystarczy do niedzielnego łowienia a przy okazji długo posłuży . (2015/11/25 22:39)

damian-sliwinsk

wybrałem taki długi kij ponieważ taki polecali ludzie że lepiej się rybę holuje i można dalej wyrzucić. jaki ty byś polecił?. odnośnie kołowrotka możesz podpowiedzieć po czym poznać że to jest 40-stka? bo ja nie rozróżniam i nie widzę nigdzie żeby tam było coś o tym napisane i jaki jest ten z przedstawioej aukcji mniejszy niż 40 czy większy? (2015/11/26 11:24)

Adi777

Polecam