Zaloguj się do konta

Daiwa czy Konger?

utworzono: 2011/06/08 18:04
serekm

Witam serdecznie, zdaję sobie sprawę iż jako nowy adept wędkarstwa mogę tym postem rozśmieszyś lub zbulwersować wielu doświadczonych wędkarzy. Liczę jednak iż znajdzie się kilku którzy doradzą. Od pewnego czasu noszę się z zakupem pierwszej wędki na spławik, sprzedawca w sklepie po wyjaśnieniu mu potrzeb: amator, początkujący, łowienie w okolicznych jeziorach oraz Wisła, ryba biała - mała, średnia może trafi się cudem coś większego, poznanie metody na grunt, żywca - ogólnie przyjemność i zabawa zaproponował mi dwa wędziska:

Wędka Daiwa MEGAFORCE TELE 4.20m / 5-40g

WĘDKA KONGER MEDALIST FLOAT 3,9m-80gr

Proszę o pomoc w wyborze, zaskoczyły mnie troszkę ceny, liczyłem się z mniejszym wydatkiem, jednak mam nadzieję że mój zapał szybko nie ostygnie więc myślę że taka wędka posłuży długo. Czy warto dołożyć?, może coś innego? a może sprzedawca zaproponował je bo jestem laikiem w tej dziedzinie i chce je sprzedać , a nie jakiś model o zbliżonych parametrach a znacznie tańszy. Dziękuję za każdą radę.

[2011-06-08 18:04]

anatolo

Witam

Wędkarstwo to jest jeden z najdroższych hobby więc warto trochę więcej dołożyć i mieć dobry sprzęt i mieć ciekawe wyniki...
Pozdrawiam
Połamania
[2011-06-08 18:18]

serekm

ok, rozumię ale do czego dołożyć? czy ktoś zna te wędziska?

 

[2011-06-08 19:02]

Spining20

Warto zajrzeć na allegro, moja rada żeby w pierwszą wędkę nie inwestować zbyt dużo bo nie wiadomo czy metoda nam się spodoba z poza tym w początkach łowienia łatwo o zniszczenie sprzętu ,moja pierwsza wędką nie dotrwała nawet do końca sezonu.

Pozdro
[2011-06-08 19:07]

siwynd