Czy wędkarstwo może uzależnić?

/ 12 odpowiedzi
Czy wędkarstwo może uzależnić? Na to pytanie chyba wszyscy znamy odpowiedź. Tak, i to bezpowrotnie! Czy jest to zdrowe uzależnienie, dobry sposób na relaks i radzenie sobie se stresem? Sądzę, że jak najbardziej. A czy wędkarstwo może być tak niebezpiecznym uzależnieniem jak inne? Czy może doprowadzić do rozpadu rodziny, związku? Na to pytanie chcę odpowiedzieć poprzez przeprowadzenie badań do mojej pracy magisterskiej. Studiuję psychologię i udało mi się połączyć temat pracy z moją pasją. Temat pracy to: Wędkarstwo jako konstruktywny sposób radzenia sobie ze stresem a ryzyko uzależnienia.

Będę wdzięczny, jeśli znajdziesz chwilę czasu, aby uzupełnić ankietę.

Oto link do ankiety:http://tiny.pl/g6mk6

Dziękuję!

Mariusz
Sith

Już ;) (2018/08/11 10:00)

luxxxis

20 pytań z "grubsza" o wędkarstwo i jego wpływ na jednostkę i czterokrotnie więcej o zachowania z nim nie związane?
Nie wiem po co ci ta ankieta ale napewno wędkarstwo nie będzie przedmiotem twojej magisterki.
Konto założone w 2012 r a to pierwsza aktywność na portalu ...
(2018/08/11 18:09)

MARIUSSSZ

20 pytań z "grubsza" o wędkarstwo i jego wpływ na jednostkę i czterokrotnie więcej o zachowania z nim nie związane?
Nie wiem po co ci ta ankieta ale napewno wędkarstwo nie będzie przedmiotem twojej magisterki.
Â

Moja grupa badawczą bedą wedkarze, a badany będzie poziom takich cech jak żwawość, wrażliwość sensoryczna, wytrzymałość, reaktywność emocjonalna, aktywność oraz radzenie sobie ze stresem. (2018/08/11 21:05)

Bromar

20 pytań z "grubsza" o wędkarstwo i jego wpływ na jednostkę i czterokrotnie więcej o zachowania z nim nie związane?
I znowu :)
(2018/08/12 23:11)

Sith

@MARIUSSSZ, gdzie można obejrzeć wyniki? (2018/08/13 06:47)

citipunk

Moje uzależnienie od wędkarstwa jest odskocznią od uzależnienie od sexu. (2018/08/13 09:43)

luxxxis

Moje uzależnienie od wędkarstwa jest odskocznią od uzależnienie od sexu.Â