Czy to dobre??

/ 18 odpowiedzi
Witam.
Chciałem kupić sobie wędkę Jaxon Harmony i nie wiem jakie są opinie. Jestem początkującym i mam mało do zainwestowania .
anczyk2

zalezy do czego chcesz ta wedke miec (2012/05/10 11:46)

u?ytkownik104372

Witam.
Chciałem kupić sobie wędkę Jaxon Harmony i nie wiem jakie są opinie. Jestem początkującym i mam mało do zainwestowania .

Lepiej kup sobie cos z serii Cantara:) Harmony ma duzo negatywnych opinii, ale zdarzaja sie tez pozytywne. (2012/05/10 12:51)

CemoEdition

Ja mam dwa Jaxony Harmony na spławik z których korzysta aktualnie moja dziewczyna podczas wypraw i od 2 lat jest na chodzie i ma się dobrze. Dałem za nie ok 30zł za sztukę(tele float 3,0m i tele travel 3,3m). Wyłowiłem na niej karasie połtora kilo i leszcze i trzymał się dobrze. Reszta to poniżej kilograma karasie, płocie, leszcze. Idealny jak dla początkującego. (2012/05/10 19:06)

kret222

czy ktoś mógłby mi doradzić czy lepszy jest kołowrotek Jaxona Navigator NX czy Podejdon? (2012/05/10 20:08)

anczyk2

Aktualnie posiadam i harmony i cantare. Powiem ze tak jak kolega ponizej zaznaczyl dla poczatkujacego harmony jest bardzo dobra. Cantarę charakteryzuje bardzo ladny wyglad ;) oraz jest moim zdaniem lzejsza od harmony i bardziej gibka. Dlatego polecam Ci Cantarę chociaz kosztuje pare zlotych wiecej. (2012/05/18 10:32)

davix7

Nie polem Ci harmony mega syf. (2012/05/18 13:16)

monster fish

jak na początki wędkowania może być . w razie złamania lub innych uszkodzeń nie będzie Ci tak bardzo szkoda jak wędki za parę set złotych (2012/05/18 13:42)

kuba436

Witam.

tez nie łowie dużo ale bardzo radze kupic wedke jaxona harmony poniewaz sam ją mam ale tez zalezy od dlugosci
(2012/05/19 21:54)

Waldi Fish

jak na początki wędkowania może być . w razie złamania lub innych uszkodzeń nie będzie Ci tak bardzo szkoda jak wędki za parę set złotych

Tak wysoko oceniasz jakość kijów Jaxona, że od razu zakładasz, że się złamie? (2012/05/20 01:13)

Karwi