Czy te woblery się nadają ?

/ 16 odpowiedzi
Witam, jestem początkujący mam 15 lat i chciałem zapytać czy te "wobler" nadają sie do czegoś niby fajnie pracują jak dobrze ustawie wędke smużą. zrobilem je sam i chce wiedzieć czy je wyzucic czy prowować mają od 2 do 3 cm.  oto ich zdjęcie prosze o odpowiedz są ponumerowane
 http://imageshack.us/photo/my-images/715/woblery.jpg/
Draq


To czy się nadają to sprawdzisz nad wodą :) Zależy czy rybkom się spodobają. Może jakiś kleń się skusi. Okoń raczej nie tknie ich, ale mogę się mylić :) (2011/12/28 14:16)

JOPEK1971


Bardzo ładne woblerki,Klenie,jazie,pstrągi,okonie,wzdręgi powinny je polubic ;-) (2011/12/28 14:16)

kobikobi1


Groszek97 skoro twierdzisz ,że te woblerki to syf,to pokaż co ty potrafisz zrobić.

 Z pewnością klenie powinny sie nimi interesowac,jeżeli to sa twoje pierwsze woblerki,to naprawdę wyszły niezłe,tak wiec nie zrażaj sie głupimi opiniami groszka,tylko działaj dalej,a zbiegiem czasu wobki będą coraz ładniejsze.Masz dopiero 15 lat wiec przyszłość przed Tobą.
I powiem ci jeszcze jedną rzecz,nie ma to jak ryba złowiona na własnoręcznie zrobioną przynętę.
Pozdrawiam.
                   KOBI (2011/12/28 14:32)

Diablo


Witam, jestem początkujący mam 15 lat i chciałem zapytać czy te "wobler" nadają sie do czegoś niby fajnie pracują jak dobrze ustawie wędke smużą. zrobilem je sam i chce wiedzieć czy je wyzucic czy prowować mają od 2 do 3 cm.  oto ich zdjęcie prosze o odpowiedz są ponumerowane
 http://imageshack.us/photo/my-images/715/woblery.jpg/

Kleniojazie powinny sie za nimi uganiać.
Jak to są Twoje pierwsze woblery robione w wieku 15 lat. To jeśli nie stracisz zapału to być może za kilka lat będziemy od Ciebie kupować woblerki :) (2011/12/28 15:03)

toten


Nr. 1 ma jak widzę metalowe nóżki.

Zdejmij je bąź zastąp czyś miękkim , metalowe będą raczej przeszkadzać.

(2011/12/28 15:29)

adamek19969


 teraz tez zaaczynam robic woblerki i blaszki :) pozdarwiam i polamiania ! :) (2011/12/28 15:32)