Czy na mormyszkę zakłada się ochotkę?

/ 25 odpowiedzi

  • konto usunięte

Wędkarstwo podlodoweOkoń
Witam jestem początkującym wędkarzem podlodowym i mam wo was pytanie czy na mormyszke trzeba zakładać ochotkę.Czy nie trzeba piszcie
przemek1221


ja nieraz zakładam dla podniesienia skuteczności ;D (2013/01/09 19:28)

norway


tutaj masz wszystko


http://lmgtfy.com/?q=Czy+na+mormyszke+zak%C5%82ada+si%C4%99+ochotk%C4%99 (2013/01/09 19:32)

slawomir66


Jak najbardziej zakładam. Bez ochotki to tak jak byś łowił na pusty haczyk. Ochotka to naturalna przynęta kusząca ryby a przy wprawieniu w drgania mormyszki działa również jak wabik. Ja nie wyobrażam sobie wędkowania tą metoda bez ochotki. Powodzenia życzę. (2013/01/09 19:47)

Draq


Ja łowiłem już garbusy na pustą mormyszkę :) Ale to była taka specjalnie pomalowana na okonia fluo zielona i czerwona :) Oczywiście możesz też zamiast ochotki założyć innego robaka np. pinkę, ale ochotka jest najbardziej skuteczna. Jak masz dobre mormyszki z cienkim i mocnym hakiem to nawet dzokersa można założyć ;) (2013/01/09 19:51)

Artur z Ketrzyna


Tak jak koledzy mówią. Niektóre mormyszki są łowne i bez ochotki. Lecz dodanie ochotki zwiększą łowność nawet o 300%. Można założyć też kolorowego dzikuna jak i pinkę. Niektórzy reż zakładają; wątróbkę, ser topiony, ciasto.
Do zakładania ochotek możesz użyć specjalnej łopatki z wentylkami, kipisz ją w sklepie wędkarskim. Koszt to parę złotych.. (2013/01/09 20:38)

SZUWARdragon2


Ja łowiłem już garbusy na pustą mormyszkę :) Ale to była taka specjalnie pomalowana na okonia fluo zielona i czerwona :) Oczywiście możesz też zamiast ochotki założyć innego robaka np. pinkę, ale ochotka jest najbardziej skuteczna. Jak masz dobre mormyszki z cienkim i mocnym hakiem to nawet dzokersa można założyć ;)
Przepisy sie klaniaja;))
3.4. Ponadto wędkarzowi nie wolno:
j) stosować sztucznego światła, służącego lokalizowaniubądź zwabianiu ryb,


(2013/01/20 19:43)

arekbait