Witaj Grzesiu .
Popieram Twą kandydaturę . Dlaczego ?
Ja wierzę w Ciebie , a inni zdążyli także poznać Twą osobowość , Maciek i Daniel odradzają , bo poznali na swojej skórze smak , dobre i złe strony tej funkcji . Prawda że że niektórzy zawiedli się nawet na swych niby kolegach i niby przyjaciołach o wielu osobowościach ( nickach ) . Takich pseudo kolegów , przyjaciół już mieliśmy i jakoś przetrwaliśmy w tych podjazdach i linczu na naszych prawdziwych KUMPLACH , mimo że odeszli z portalu przez nich Oni dalej na nas pluli . DASZ RADĘ .!
Jeszcze raz jestem za , bo kto inny jak nie TY SPOKOJNY .
PS. Jak tam łajba SPOKOJNA , przygotowana do sezonu ?
Pozdrawiam .
(2012/01/05 17:17)
§ 8. Forum
Forum wędkarskie portalu marfish.pl służy do dzielenia się wiedzą, doświadczeniem oraz spostrzeżeniami na temat wędkarstwa i przyrody. Dyskusje na te tematy prowadzone są we wszystkich kategoriach forum z wyjątkiem kategorii FORUM GŁÓWNE oraz HYDEPARK.
1.) W kategorii FORUM GŁÓWNE znajdują się podkategorie:
a) Witaj. Przedstaw się nam. – każdy nowy użytkownik ma tu możliwość napisania czegoś o sobie. Osoby, które pierwszy raz zalogują się na Forum marfish.pl proszone/zobowiązane są o założenie w tej kategorii nowego tematu, w którym napiszą kilka słów o sobie. Pominięcie przedstawienia się będzie traktowane jako nietakt, a tematy rozpoczynane przez nowego użytkownika będą blokowane do czasu, aż dopełni on formalności.
b) Miejsce na sugestie – w tej kategorii można zostawiać sugestie na wszystkie tematy dotyczące całego portalu. Jest to także miejsce, w którym można oficjalnie poskarżyć się na zachowanie użytkownika, który naruszył normy obyczajowe.
c) O forum – to kategoria przeznaczona na tematy dotyczące tego forum. Służy tylko i wyłącznie do poruszania tematów technicznych i organizacyjnych związanych z prawidłowym działaniem forum oraz jego kategorii. Tutaj można zgłaszać propozycje dotyczące zmian w układzie podkategorii lub prośby o utworzenie nowej podkategorii.
d) O portalu marfish.pl – jest to kategoria przeznaczona na tematy dotyczące całego portalu w tym poszczególnych jego działów i komponentów takich jak blogi, TV marfish, galeria zdjęć i inne. Tematy poruszane w tej kategorii mogą dotyczyć zarówno spraw technicznych, organizacyjnych, prawnych oraz propozycji związanych z portalem
e) O sklepie marfish.pl – kategoria, w której dyskutujemy na temat sklepu. To tutaj podajemy sugestie dotyczące sprzętu jaki powinien zostać dodany do oferty sklepu, producentów których sprzęt powinien być oferowany w sklepie oraz technicznych rozwiązań zastosowanych w sklepie marfish.pl
2.) W kategorii WĘDKARSTWO znajdują się podkategorie dotyczące naszego hobby. To w tej kategorii dyskutujemy na wszystkie tematy z nim związane.
3.) W kategorii HYDEPARK znajdują się różne podkategorie nie dotyczące wędkarstwa. Można w tej kategorii rozmawiać o wszystkim. Ta kategoria służy także do prowadzenia rozmów o niczym jeśli ktoś ma taką potrzebę i znajdzie dyskutantów. Prowadząc dyskusje w Hydeparku, należy pamiętać, że obowiązuje w nim niniejszy regulamin.
4.) Wszystkie posty nie związane z tematem zakładanych wątków, będą usuwane bez ostrzeżenia.
5.) Treść wysyłanych przez użytkowników wiadomości, powinna być zgodna z danym działem tematycznym forum, dlatego też przed wysłaniem takowej, użytkownik powinien zapoznać się z opisem wszystkich działów tematycznych i wybrać dla swojej wiadomości właściwy dział. W przypadku problemów z wybraniem odpowiedniego działu zawsze można poprosić o pomoc moderatora/administratora.
6.) Tworząc temat należy pamiętać aby nadać mu odpowiedni tytuł.
7.) W wypowiedziach na Forum należy szczególnie unikać:
a) wysyłania wiadomości, które zawierają wyrażenia, treści bądź jakiekolwiek inne materiały, uznane powszechnie za obraźliwe, wulgarne, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia (np. religijne), itp.
b) kasowania wpisów (na czerwono) dokonanych przez Administratorów. Osobą uprawnioną do zmiany lub edycji takiego wpisu jest wyłącznie inny Admin
c) wyrażania się publicznie w sposób wulgarny wobec innych użytkowników
d) załatwiania na forum swoich prywatnych spraw (do tego służą np. wiadomości prywatne - PW, GG lub Skype).
e) wywoływania konfliktów burzących przyjazną atmosferę na forum
f) zbędnych komentarzy
g) ukazywania korespondencji prywatnej bez zgody jej autora
h) ujawniania publicznie danych osobistych (swoich bądź innych osób) takich jak adres, telefon, używanych przez siebie haseł, itp.
i) podawanie linków do eMule, torrent-a, itp.
j) PISANIA DUŻYMI LITERAMI - nie musisz krzyczeć
k) przesadnego formatowania tekstu. Kolorowanie i zwiększanie/zmniejszanie czcionki dozwolone jest tylko w szczególnych przypadkach, kolor czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla administratorów
l) powielania jednego tematu na kilku działach tematycznych.
ł) tak zwanego „nabijania postów" czyli dodawania do wątku nic nie wnoszących do dyskusji postów zawierających jedynie wyrażenia: ok., aha, popieram oraz samych tylko emot ikonek, chyba, że dodanie samej tylko emot ikonki jest jednoznaczną i zrozumiałą odpowiedzią na czyjeś pytanie.
8.) Przy pisaniu na forum należy pamiętać o tym, że:
a) udzielając się w rozpoczętej dyskusji, należy trzymać się z góry narzuconego tematu
b) starać się jasno przedstawiać swój problem, tak żeby inni byli w stanie zrozumieć o co chodzi
c) przestrzegać zasady: zanim zapytasz - poszukaj, używając funkcji "Szukaj" (możliwe, że już wcześniej ktoś zadał pytanie, na które poszukujesz odpowiedzi)
d) każdy post przed wysłaniem należy przeczytać ponownie i sprawdzić (opcja "Podgląd wiadomości"); Należy przykładać dużą wagę do poprawności gramatycznej i ortograficznej postu. W przypadku napisania niepoprawnej wiadomości, można ją edytować i zmienić jej treść tylko przez określony czas (edytować można tylko swoje wiadomości).
e) Wszelka publikacja linków na forum, wymusza uprzednie sprawdzenie prawdziwości zamieszczanego linku.
f) Obowiązkiem piszącego post jest śledzenie losów swojego postu, sprawdzanie odpowiedzi oraz ewentualnych uwag adminów.
g) Mile widziane będą stosowne podziękowania naszemu dobroczyńcy który spełnił naszą prośbę. Kto wie, czy kiedyś nie będziemy znowu potrzebowali jego pomocy. Podziękować można na dwa proste sposoby:
- Podziękuj w odpowiedzi na post.
- W tym samym poście wstaw oklask (klikając zieloną łapkę z kciukiem do góry) osobie, która nam pomogła.
9.) Sygnaturki (podpisy):
a) nie mogą zawierać tekstów niecenzuralnych i mogących obrazić daną osobę bądź grupę osób;
b) nie powinny zawierać w żadnej postaci linków do stron, blogów itp. Na tego typu działanie wymagana jest zgoda Wydawcy.;
Nie znam wszystkich aspektów moderowania kolegi mastifa i nie bardzo mi się che wypowiadać się na ten temat, wiem jedno...
Otóż pamiętam jak kolega mastif miał wiele różnego rodzaju "ale" do mojej działalności moderatorskiej, co zrobił sam będąc moderatorem można dowiedzieć się z wpisów tego forum. Kto jest stary stażem na tym forum wie o czym piszę, może porównać naszą pracę cofając się w przeszłość. Mnie cieszy fakt, ze zrezygnowałem sam z powodu natłoku obowiązków nie zaś zostałem wypierniczony. Lecz nie jest to zagadnienie tego wątku.
Co do spkojnego... znam faceta nie od dziś, mieliśmy nawet okazję raz się zobaczyć. Lubię gościa i dziwię się , że chce uczestniczyć w czymś takim. Zna temat i na pewno zdaje sobie sprawę, że "fucha" moderatora nigdzie nie jest łatwa. Ale cóż, skoro chce i poradzi sobie z moderowaniem dwóch forów co w praktyce nie jest takie trudne, redakcja spojrzy na jego kandydaturę przychylnym okiem, to niech działa.
Nie Mastiff jest tematem posta-pytania Grześka, ale jak już wspominasz, to nie tylko Mastiff miał różnego rodzaju "ale" do Twojej działalności moderatorskiej, co również można wygrzebać z archiwum wpisów i nie tylko do mojej, Twojej, ale do któregokolwiek (każdego!) modera, ktoś coś miał, zjawisko nierozerwalnie wiążące się z taką "fuchą". Stąd moja opinia o tej funkcji. Ja ograniczyłem się do autopsji, bez jakichkolwiek personalnych wskazań za i przeciw, dobry, zły i Ty również powinieneś to sobie darować.(2012/01/05 18:32)