Zaloguj się do konta

Czy Juz Ktoś Łowi ?

utworzono: 2012/02/27 16:31
Gary85

Witam szanowną Brać Wędkarską . Mam takie pytanko . Czy Już Któryś z WAS rozpoczął przygode ze spławikiem ( BACIK, TYCZKA, BOLONKA itp) na starorzeczach, kanałach czy  dużych rzekach   . Jeśli  tak ....no to jakie macie WYNIKI ;)  Koledzy [2012-02-27 16:31]

czips1987

Ja startuje w środę :) jak cosik złowię na mą super, ekstra, power, mocną, łowną wędkę to dam znać....:)
[2012-02-27 21:01]

Gary85

....szkoda że takie małe tu poruszenie .... no ale nic .... Dzieki czips ... Będe czekał na wieści od Ciebie [2012-02-28 11:48]

MrCrasny

witajcie
jeszcze nie rozpocząłem bo dopiero bolonkę na allegro kupiłem a i karty nie mam opłaconej. Za mniej więcej 2 tygodnie ruszam. [2012-02-28 11:54]

klapcik

W sobotę byłem na Pszczynce 031, ale niestety jeszcze lód na środku a przy brzegach lód 30cm pod wodą. Słyszałem, że na 032 można już coś połapać i w niedzielę jadę sprawdzić, może się uda.   [2012-02-28 11:57]

jaco0l

Ja zacznę dopiero w pod koniec marca bo wcześniej niestety nie ma czasu...
[2012-02-28 12:08]

Randario

Na mnie również za wcześnie,tak jak kolega Jaco ruszam z końcem marca
Pozdrawiam
[2012-02-28 12:25]

Gary85

... widze że Koledzy są w trakcie przygotowań do sezonu . Jak już szanowni wędkarze ruszą nad wodę niech niezapomną sie podzielić relacją z wypraw . Ja miałem zamiar wybrać sie w tym tygodniu ( Odra - Starorzecze - Ok. Głogowa ), jednak woda w przeciągu dwóch dni poszła chyba o metr w górę i dalej nie zwalnia tempa . Pozostaje tylko czekac aż sytuacja się ustatkuje i DO BOJU .... POZDRAWIAM !!! i POŁAMANIA !!! [2012-02-28 13:37]

marcianek109

Ja się już nie mogę doczekać pogoni z gruntówką za Panem karpiem.
[2012-02-28 15:10]

Jackass96

Ja też chce jak najszybciej łowić . Już się nie mogę doczekać. Mógłbym łowić już teraz tylko pogoda na to nie pozwala i lód nad zalewem =D Pozdrowionka :)
[2012-02-28 17:16]

Romuald55

A ja złowiłem Super Samicę jak kupowałem spławiki. [2012-02-28 18:43]

Abramis96

Ja wybieram się w sobotę, jak coś złowię to się pochwalę.
[2012-02-28 19:41]

marek74

 w niedziele robiłem mały rekonesans,byłem na Osobłodze i Odrze.Podwyższony poziom wody, rwący nurt no i kakao:) a błota po kolana. i jak tu żyć
[2012-02-28 20:04]

mkey89

Dobre! Hahahahahahahaa!!:D
[2012-02-29 07:52]

ryukon1975

Byłem wczoraj nad rzeką,niestety warunki raczej nie łowne.Wszędzie na brzegu lód nawet do 1,5 m na krzakach wiszą tafle które utworzyły się tak w czasie roztopów.W głównym nurcie kra,może za kilka dni ?
[2012-02-29 08:04]

macros111

Witam szanowną Brać Wędkarską . Mam takie pytanko . Czy Już Któryś z WAS rozpoczął przygode ze spławikiem ( BACIK, TYCZKA, BOLONKA itp) na starorzeczach, kanałach czy  dużych rzekach   . Jeśli  tak ....no to jakie macie WYNIKI ;)  Koledzy


Witam Kolege !

Ty sie nie zastanawiaj i nie pytaj,tylko startuj na weekend,ja nie odpuszczam nad Odre nie daleko i kry juz prawie nie ma. (-:

Pozdrawiam i polamania zycze!!!

[2012-02-29 08:43]

sidorrr

miałem plany wybrac sie w ten weekend nad Narew ale pogoda sie znowu lekko popsuła ale mysle ze od przyszlego tygodnia to juz bedzie mozna smiało łowic zapowiadaja temperature do 10 stopni pozdro [2012-02-29 10:53]

Gary85

...nie bój żaby Macros... nie odpuszcze ... Właśnie wróciłem z odrzańskiego obchodu i woda zaczyna powoli opadać :) . Lodu praktycznie tyle co na lekarstwo a i ulubione miejscówki są w miare dostępne . Tak więc lada dzionek ruszam z wędką w plener ... Pozdrawiam [2012-02-29 11:35]

juziwa58

witam serdeczni ja wybieram sie na zapore goczalkowice w niedziele dam znadzi jak tam wyglanda ,,,,,,,, [2012-02-29 13:28]

89krzysztof

witam serdeczni ja wybieram sie na zapore goczalkowice w niedziele dam znadzi jak tam wyglanda ,,,,,,,,


Masz opłacone Goczałkowice już ?! Dlaczego mi mówili, że do kwietnia można tam łowić dopiero ? :))  [2012-02-29 13:38]

siwy1911

Ja sie wybieram w sobotę nad jeziorko, lodu już prawie nie ma :)
Zdam relację jak coś ;)
[2012-02-29 14:16]

czips1987

witam...Byłem dzisiaj na 2 godzinki nad Bzurą w okolicach Łowicza z feederami, woda troszkę opadła, lód tylko miejscami do 80 cm od brzegu, łowienie z gruntu delikatna mordęga - co kilka minut płyną kry, gałęzie i trawy. Dzissiaj niestety bez efektów ale w sobotę prawdopodobnie wybiorę się z feederkiem i spławiczkiem.... Przy tych pogodach co zapowiadają można śmiało próbować poławiać.....:) [2012-02-29 15:02]

Grzenek1989

Ja byłem wczoraj pomachać na spinning, bez efektu :-)
[2012-02-29 15:11]

kamil11269

ja jeszcze niestety nie łowię u mnie jeszcze lód trzyma
[2012-02-29 15:44]

rafal-011

Witam ja byłem dzisiaj pogoda marzenie,no i 4 płotki na spławik największa 22cm
[2012-02-29 15:52]

rafal-011

[2012-02-29 15:53]