Zaloguj się do konta

Czy ja dobrze widzę?-masakra....

utworzono: 2011/06/22 00:00

Uwaga! Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

Witaj Mastiff mam pytanie czy tobie nie zdażyło sie isć na ryby bez karty? i czy cały ten czas posiadałes karte wedkarskom jak dłógo wedkujesz? bo wobec mnie nie jest kłusownikiem osoba posiadajaca wedkę tylko osoba z sieciami i agregatem zauważyłem u Ciebie mylne pojęcia i zazdrość okaza suma.........




Prawdziwy diagnosta z ciebie kolego-widzisz wiele a niewiele rozumiesz...Klient na łódeczce trzebiący stada sandaczy w kwietniu ,na wodzie PZW to nie kłusownik??? dobre,nie ma co....
Ziomuś z dzdżownicą na haku wędkujący na przepływankę  na wodzie górskiej to też wedle ciebie wędkarz na schwał??? Czy Ty napewno rozumiesz to co piszesz? Popraw też ortografię bo strasznie kuleje i oczy bolą od tego,zacznij też używać interpunkcji a nie pisz jednym tchem tak długich zdań bo się udusisz:)
[2011-06-24 18:10]

Diablo

Jeśli jest to sum złowiony na wodzie PZW, to jest to kłusownik. Proste.




A słyszał szanowny strażnik PSR o odcinku Odry od ujścia Warty do morza?
[2011-06-24 19:57]


A słyszał szanowny strażnik PSR o odcinku Odry od ujścia Warty do morza?







A słyszał szanowny kpiarz forumowy o Puszczy Rominickiej i wie gdzie ona leży i że nie na odcinku ujścia Warty do Odry i do morza??????????? ( bo Warta jakoś nigdy nie chciała uchodzić w naszym kraju do morza). I PSR z SSR też to nie to samo.

[2011-06-24 20:11]

Diablo


A słyszał szanowny strażnik PSR o odcinku Odry od ujścia Warty do morza?







A słyszał szanowny kpiarz forumowy o Puszczy Rominickiej i wie gdzie ona leży i że nie na odcinku ujścia Warty do Odry i do morza??????????? ( bo Warta jakoś nigdy nie chciała uchodzić w naszym kraju do morza). I PSR z SSR też to nie to samo.



Taaaa.... co do PSR przyznaję mój błąd, miało być SSR. A co do puszczy Romnickiej... Jej nazwa na forum pojawiła się dużo później niż Twój komentarz

[2011-06-24 20:23]


A słyszał szanowny strażnik PSR o odcinku Odry od ujścia Warty do morza?







A słyszał szanowny kpiarz forumowy o Puszczy Rominickiej i wie gdzie ona leży i że nie na odcinku ujścia Warty do Odry i do morza??????????? ( bo Warta jakoś nigdy nie chciała uchodzić w naszym kraju do morza). I PSR z SSR też to nie to samo.



Taaaa.... co do PSR przyznaję mój błąd, miało być SSR. A co do puszczy Romnickiej... Jej nazwa na forum pojawiła się dużo później niż Twój komentarz





Bo ja to sprawdziłem wcześniej, tak jak to zrobił inny forumowicz! 

[2011-06-24 20:28]

A Twój dopisek na temat rejonu Odry i Warty pojawił się już PO stwierdzeniu gdzie został złowiony ten sum, więc błyśnięcie Ci nie wyszło jak zwykle. [2011-06-24 20:31]

Diablo


A słyszał szanowny strażnik PSR o odcinku Odry od ujścia Warty do morza?







A słyszał szanowny kpiarz forumowy o Puszczy Rominickiej i wie gdzie ona leży i że nie na odcinku ujścia Warty do Odry i do morza??????????? ( bo Warta jakoś nigdy nie chciała uchodzić w naszym kraju do morza). I PSR z SSR też to nie to samo.



Taaaa.... co do PSR przyznaję mój błąd, miało być SSR. A co do puszczy Romnickiej... Jej nazwa na forum pojawiła się dużo później niż Twój komentarz





Bo ja to sprawdziłem wcześniej, tak jak to zrobił inny forumowicz! 


Nie sprawdzileś  bo nie mogłes :)
i nie udowodnisz że mogłeś

[2011-06-24 20:35]

Diablo

A Twój dopisek na temat rejonu Odry i Warty pojawił się już PO stwierdzeniu gdzie został złowiony ten sum, więc błyśnięcie Ci nie wyszło jak zwykle.



Ja tu błyszczeć nie zamierzałem tylko chciałem zwrócić  nieomylnie nam panującemu moderatorowi uwagę że nie do końca zna regulamin RAPR. I to mi wyszło doskonale.     Bo nieprawdą jest jakoby każdy kto weźmie do domu suma w czerwcu złowionego w wodach PZW jest kłusownikiem tak jak sądzisz Ty
[2011-06-24 20:38]

A Twój dopisek na temat rejonu Odry i Warty pojawił się już PO stwierdzeniu gdzie został złowiony ten sum, więc błyśnięcie Ci nie wyszło jak zwykle.



Ja tu błyszczeć nie zamierzałem tylko chciałem zwrócić  nieomylnie nam panującemu moderatorowi uwagę że nie do końca zna regulamin RAPR. I to mi wyszło doskonale.     Bo nieprawdą jest jakoby każdy kto weźmie do domu suma w czerwcu złowionego w wodach PZW jest kłusownikiem tak jak sądzisz Ty






W którym miejscu Twoim zdaniem rozminąłem się z RAPR? I co Ci wyszło doskonale? Ośmieszenie samego siebie, to fakt. Nieomylnie panującemu? To zapewne nieomylnie po polsku. Najpierw poczytaj, pogłówkuj, dopiero później wypalaj tekstem. To, że na drugim końcu Polski jest inny okres ochronny, od miejsca w którym została ta ryba skłusowana, to nie znaczy, że ja przeoczyłem ten zapis, bo jest to mój teren i znam przepisy na nim obowiązujące, jak widać lepiej jak Ty, stąd uwaga o kłusowniku.

[2011-06-24 20:46]

Diablo

A Twój dopisek na temat rejonu Odry i Warty pojawił się już PO stwierdzeniu gdzie został złowiony ten sum, więc błyśnięcie Ci nie wyszło jak zwykle.



Ja tu błyszczeć nie zamierzałem tylko chciałem zwrócić  nieomylnie nam panującemu moderatorowi uwagę że nie do końca zna regulamin RAPR. I to mi wyszło doskonale.     Bo nieprawdą jest jakoby każdy kto weźmie do domu suma w czerwcu złowionego w wodach PZW jest kłusownikiem tak jak sądzisz Ty






W którym miejscu Twoim zdaniem rozminąłem się z RAPR? I co Ci wyszło doskonale? Ośmieszenie samego siebie, to fakt. Nieomylnie panującemu? To zapewne nieomylnie po polsku. Najpierw poczytaj, pogłówkuj, dopiero później wypalaj tekstem. To, że na drugim końcu Polski jest inny okres ochronny, od miejsca w którym została ta ryba skłusowana, to nie znaczy, że ja przeoczyłem ten zapis, bo jest to mój teren i znam przepisy na nim obowiązujące, jak widać lepiej jak Ty, stąd uwaga o kłusowniku.

W miejscu gdzie napisałeś:
"Jeśli jest to sum złowiony na wodzie PZW, to jest to kłusownik. Proste."

tu sie rozminąłeś z prawdą  bo  w cześci Odry wtedy można już suma łowić i zabierać. A że ten sum pochodził z Puszczy Romnickiej dowiedziałeś się dużo później. Ale brnij w zaparte jak w wątku o przetrzymywaniu ryb... Gdzie popisałeś się wypowiedzią że martwe ryby należy trzymać w siatce z miękkich nici...

i pojęcia nie mam coś się czepił zwrotu "nieomylnie panującemu" ale mniejsza o to pewnie sam nie wiesz.
[2011-06-24 20:54]

A Twój dopisek na temat rejonu Odry i Warty pojawił się już PO stwierdzeniu gdzie został złowiony ten sum, więc błyśnięcie Ci nie wyszło jak zwykle.



Ja tu błyszczeć nie zamierzałem tylko chciałem zwrócić  nieomylnie nam panującemu moderatorowi uwagę że nie do końca zna regulamin RAPR. I to mi wyszło doskonale.     Bo nieprawdą jest jakoby każdy kto weźmie do domu suma w czerwcu złowionego w wodach PZW jest kłusownikiem tak jak sądzisz Ty






W którym miejscu Twoim zdaniem rozminąłem się z RAPR? I co Ci wyszło doskonale? Ośmieszenie samego siebie, to fakt. Nieomylnie panującemu? To zapewne nieomylnie po polsku. Najpierw poczytaj, pogłówkuj, dopiero później wypalaj tekstem. To, że na drugim końcu Polski jest inny okres ochronny, od miejsca w którym została ta ryba skłusowana, to nie znaczy, że ja przeoczyłem ten zapis, bo jest to mój teren i znam przepisy na nim obowiązujące, jak widać lepiej jak Ty, stąd uwaga o kłusown
W miejscu gdzie napisałeś:
"Jeśli jest to sum złowiony na wodzie PZW, to jest to kłusownik. Proste."

tu sie rozminąłeś z prawdą  bo  w cześci Odry wtedy można już suma łowić i zabierać. A że ten sum pochodził z Puszczy Romnickiej dowiedziałeś się dużo później. Ale brnij w zaparte jak w wątku o przetrzymywaniu ryb... Gdzie popisałeś się wypowiedzią że martwe ryby należy trzymać w siatce z miękkich nici...

i pojęcia nie mam coś się czepił zwrotu "nieomylnie panującemu" ale mniejsza o to pewnie sam nie wiesz.




Można "nieomylnie panować"? Hahahahaha... To, że on był złowiony w Romnickiej, na drugim końcu polski niż jest Odra, to wiedziałem człowieku od początku jak tylko wszedłem na to zdjęcie i je odnalazłem i nie ja sam. Ty za to popisujesz się KAŻDĄ swoją wypowiedzią. I jak zwykle prowokacja do konfliktu Ci się powiodła. Ale dłużej pola do popisu nie będziesz tu miał.

[2011-06-24 21:06]