Czas zmian - dylemat "młodego" prezesa

/ 13 odpowiedzi
Rok czasu obserwacji. Przez ten czas w naszym kole zaszło wiele zmian. Czy to odpowiedni czas, żeby postawić wszystko na jedną kartę? Czy można chcieć dużo więcej? Można. Trzeba wymienić ludzi. Trzeba zmienić Zarząd. Wprowadzić do Koła młodych ludzi, może mniej doświadczonych wędkarzy, ale ludzi z pomysłem na przyszłość. Chętnych do pracy. Proszę Was o wskazówki. Podobno, statystycznie rzecz biorąc, małe Koła odzwierciedlają obraz Związku. Czekam na pomysły i opinie.
rysiek38

Witam tez jestem nowy w zarzadzie i tez widze potrzebe zmian z tym ze po swoim kole widze ze na tym poziomie jest wszystko ok.gorzej moim zdaniem jest ztym by jakikolwiek przeniesc wyzej (2009/02/14 08:40)

sacha

Trzeba zapytać czy młodzi mają czas i ochotę?Weź pod uwagę że w czasach obecnych praca tak jakby zajmuję więcej czasu niż kiedyś a osoby starsze i będące na emeryturach mają go zdecydowanie więcej. Ja sam do młodych się nie bardzo zaliczam ale też nie jestem emerytem i z czasem nie najlepiej.Poprzedni weekend przepracowałem,ten miałem wolny a w przyszłym wolną mam sobotę ale w niedzielę wyjeżdżam.I tak mam to szczęście że sam decyduję i nikt mi nie narzuca że mam przyjść do pracy ale w wielu wypadkach jest tak że wydają polecenie i koniec.Będąc częstym gościem na portalach wędkarskich zauważyłem że wielu młodych ludzi ma trochę inne niż osoby w troche starszym wieku.
Wielu z nich jest "nokillerami",wielu ma własne przepisy z mniejszym limitem i
bardziej ograniczonymi wymiarami,mało który łowiąc na 2 wędki wyciągnie trzecią żeby łowić żywczyki (a nad Bugiem strsze osoby tak robią).A pomyśl co mogą dać młodzi w kole?Wpływu na ZO raczej mieli nie będą,mogą zadbać o wodę należącą do koła.Czy młodzi garną się do rywalizacji w zawodach?Chyba niekoniecznie,wolą sami albo z jednym czy dwoma przyjaciółmi gdzieś pojechać niż brać udział w zawodach o puchar czegoś lub kogoś.