Zaloguj się do konta

Co zrobić ?

utworzono: 2012/04/30 09:14
NadWisle

Witam wszystkich. Mam do was male pytanie . Jestem początkującym wędkarzem więc proszę o wyrozumiałość. Mieszkam w Tczewie i mam nie daleko do rzeki Wisły. Zbliżają się wakacje a z racji że od nie dawna wędkarstwo zaczęło być moją pasją postanowiłem każdą wolną chwile spędzać nad wodą. Później doczytałem w internecie że nie mogę łowić bez "karty wędkarskiej".
Postanowiłem ją wyrobić. Wyszukałem w internecie stronę Tczewskiego okręgu PZW. Niestety administrator tamtej strony nie ma czasu na jej dalsze prowadzenie . Nie znalazłem na niej nic o wyrobie karty w moim okręgu. Wiem gdzie się znajduje zarząd PZW i nie raz tam byłem , ale tam cały czas jest zamknięte godziny otwarcia są podane ale nikogo tam nie ma . Widziałem kontrole kart nad Wisłą w moim okręgu ,a tam nikt nie uczęszcza . Co zrobić chciałbym wyrobić sobie tą kartę. Ale nie mam jak. Co zrobić ? Jak postąpić w takiej sytuacji ? Należe do koła 79. 
Proszę o szybką odpowiedź :) [2012-04-30 09:14]

NadWisle

Chciałbym jeszcze dodać że zarząd nie jest nigdzie przeniesiony . [2012-04-29 15:38]

okonek1235

Witaj zapytaj w swoim kole czy można zdać egzamin na kartę naj lepiej prezesa koła albo skarbnika, koszt egzaminu 40 zł plus opłata za wyrobienie karty 10 zł [wydział ochrony środowiska], plus jedno zdjęcie. pozdrawiam. [2012-04-29 17:20]

Gieniusz

Dokładnie jak kolega napisał, jeżeli w Twoim kole nikogo nie możesz zastać to są też telefony do zarządu kołem i tak możesz się umówić. Możesz także w każdym innym kole zdać egzamin nie ma to najmniejszego znaczenia gdzie zdajesz. Kartę obierzesz i tak w swoim urzędzie starostwa.
Telefon do zarządu swojego koła możesz znaleźć na stronie w wędkuje pl.
połamania w najbliższej przyszłości
[2012-04-30 10:46]

domin77

to jak należysz juz  do koła a nie masz karty? [2012-04-30 23:07]

kamael

Może to Ci pomoże?

http://www.pzw.gda.pl/images/dok/spis_kol_pzw_15042009.pdf