Co się dzieje jesienią w wodzie?

/ 16 odpowiedzi
Jesień to bardzo ciekawy okres w życiu podwodnego świata. Jedne organizmy obumierają, inne przygotowują się do przetrwania zimy...

W połowie października wybrałem się na bezkrwawe polowanie na moją ulubioną miejscówkę i  'ustrzeliłem' cyfrową kuszą kilka typowych scen z jeziornego litoralu:

Co piszczy w wodzie jesienią?

Miłego oglądania
Jędrula

Kolego , to raczej tematy na bloga a nie na forum , zwłaszcza , że materiał może się wtedy pojawić na głównej stronie portalu . (2014/10/20 19:34)

szczupaczysko

Nie znam się na tym. To forum jest bardzo rozbudowane i skomplikowane. Na razie poruszam się po nim troszkę jak we mgle ...

Ale ... jak ktoś będzie sobie szukał filmu o jesieni w wodzie to go znajdzie :)

(2014/10/20 19:52)

Jędrula

Nie znam się na tym. To forum jest bardzo rozbudowane i skomplikowane. Na razie poruszam się po nim troszkę jak we mgle ...

I zaczynasz śmiecić tymi watkami , załóż jeden i tam zgromadź te filmy , niepotrzebnie zresztą bo każdy jak zechce to znajdzie sobie film na YT .

(2014/10/20 20:01)

Artur z Ketrzyna

Nagrałeś filmik i umieściłeś na Yutube. Oki

Teraz napisz artykuł, i załóż bloga na wedkuje.pl dodając wpis (taki artykuł/felieton) w nim dasz linka na yutube i gitara. A jak się nauczysz to i na wedkuje uda ci się je wmontować... (2014/10/20 20:13)

Bernard51

I zaczynasz śmiecić tymi watkami , załóż jeden i tam zgromadź te filmy , niepotrzebnie zresztą bo każdy jak zechce to znajdzie sobie film na YT .

Nie podzielam twojej argumentacji, Jędrek , wolę takie filmy oglądnąć zamiast do znudzenia czytać czy jest lepszy lekki spining czy cięższy jesienią lub dłuższy czy krótki, jaka zaneta najlepsza i robak na hak czy pelet. Więc nie muszę wchodzić i przeglądać setki filmów na YT skoro mam pod ręką to co chciał bym obejrzeć.  Pozdrawiam!!
(2014/10/20 20:18)

Jędrula