Zaloguj się do konta

Co rozumiecie pod pojęciem filet?

utworzono: 2010/08/30 19:40
siri34

Hej zamierzam ustawić się na sandacza , tu moje pytanie,, co rozumiecie pod pojęciem filet" ,,łapałem na fileta"? czy to połowa rybki bez głowy, wnętrzności?czy tylko obcina się głowę a wnętrzności zostają?przepraszam za pytanie ale jestem początkującym łowcą sandacza
[2010-08-30 19:40]

sochmen

Witam. Filet to znaczy ryba bez ości tzn. wypatroszona odcięty łeb itd. Połamania Kija
[2010-08-30 19:57]

Filet to płat mięsa bez kości, ości, skóry itp. Pochodzenia np. drobiowego
[2010-08-30 19:59]

fazim

Też mnie to zagadnienie interesuje.
[2010-08-30 20:11]

Hej zamierzam ustawić się na sandacza , tu moje pytanie,, co rozumiecie pod pojęciem filet" ,,łapałem na fileta"? czy to połowa rybki bez głowy, wnętrzności?czy tylko obcina się głowę a wnętrzności zostają?przepraszam za pytanie ale jestem początkującym łowcą sandacza

Filet na sandacza to pas mięsa se skórą wykrojony z boku większej ryby lub bok mniejszej rybki bez łebka i wnętrzności często z płetwami i ogonkiem
[2010-08-30 20:45]

Romuald55

Filet w slownictwie wedkarskim jest czescia ryby zakladana na haczyk jako przyneta.Moze to byc cala ryba bez glowy,pol ryby,dzwonko...to juz nie istotne.Na fileta najczesciej lowi sie wegorze i mietusy choc sum i sandacz nie pogardza takim kaskiem. [2010-08-30 23:01]

kazik

Mamy dwa określenia w wędkarstwie jako filet . Pierwsze to filet jako część ryby bez ości nadająca się do przyrządzania kulinarnego (krótko mówiąc do jedzenia) , a drugi to filet na który łowi się ryby . Jest to cześć ryby ( nie ważne jaka) zakładana na haczyk . Może to być połowa ryby , ryba bez głowy i wnętrzności , dzwonka ryby , lub całkiem kawałek mięsa . Dobrze na to bierze węgorz, miętus , sum , sandacz a i brzana też się trafi jak jest mały kawałek .    [2010-08-30 23:30]

GBH

Najlepiej wyjaśnil to Kazik. Dodam, że filet to czasem zaskakująca broń na..... klenia [2010-08-31 08:29]