Zaloguj się do konta

Co robić z żyłką składając wędkę?

utworzono: 2013/08/25 23:31
toster

Cześć Zamierzam kupić sobie wędzisko karpiowe 2 składane lub 3 składane.Dotychczas mam wędkę teleskopową i zaczepiałem haczyk o dziurkę specjalnie do tego przeznaczoną ,a jak kupie sobie składaną to nie wiem co robić z przyponem i haczykiem czy go rozbroić czy co??Przypomnę, że jestem początkującym karpiarzem. :/Z góry dzięki :) [2013-08-25 23:31]

Bernard51

Podejrzewam jak już będziesz miał wedkę składowa i uzbrojoną
 to składając ją sam wymyślisz jak to zrobić?
[2013-08-26 05:46]

toster

Ale chcę robić jak inni karpiarze.Jest jakieś wytłumaczenie tego co się z tym robi  [2013-08-26 07:15]

saviano

Ja robię to tak w swojej gruntówce (coś jakby na harmonijkę): od córki pożyczyłem 2 gumki. Rozmontowuję części tak, że szczytówka jest przy rękojeści, a przypon z rurką antysplątaniową ciągnę do którejś tam przelotki. Następnie w/w gumkami łapię poskładane wędzisko na końcach. W sklepach są rzepy i zamierzam je sobie sprawić od jakiegoś czasu, ale zawsze wypada mi to jakoś z głowy... W teleskopie, gdy czasami łowię na grunt to przypon zawijam na uchwycie kołowrotka i zaczepiam za przelotkę. Luzuję korbkę, składam i zakręcam, aby się nie złamała przy transporcie.
Męczy mnie już noszenie oddzielnie wędek, podbieraka, podpórek i w najbliższym czasie zamierzam w końcu sprawić sobie także pokrowiec. Pozdro
[2013-08-26 07:27]

grzesiek35

tylko pamiętaj,żebyś córce gumki oddał. To dla jej i chyba twojego dobra. Pozdrawiam.:)
[2013-08-26 08:37]

lukasz0145

Prawdziwy karpiarz montuje zestaw po przybyciu na lowisku a po lowieniu rozmontowuje go :-) [2013-08-26 09:23]

skalpel

Zawsze należy montować zestaw na łowisku i na łowisku go rozmontowywać do zera.... niż później pluć sobie w brodę, że przez własne lenistwo i wygodę przetarła się żyłka z życiowym okazem na haku.... [2013-08-26 11:17]

Prawdziwy karpiarz montuje zestaw po przybyciu na lowisku a po lowieniu rozmontowuje go :-)