Co na haczyk na suma nocą Wisła

/ 13 odpowiedzi
wybieram się na nockę na wisłe wiem że noc to pora na suma co polecacie założyć na haczyk na suma ?? niestety nie mam wędek typowo sumowych mam feedera i karpiówkę myślę założyć zestaw na tom właśnie karpiówkę mam na kołowrotku 120-130 metrów żyłki 0.50 mm wiem że mało ;/ czy lepiej będzie jakieś 250m żyłki 0.40 mm ?? i jakom metodom na spławik czy na grunt?? jeśli można to proszę o szczegółowe wytłumaczenie tej metody bo jak widać jestem początkującym łowcom wąsaczy ;/ i z góry dziękuje ;)
janek1985


Kolego sum ma okres ochronny wstrzymaj sie do lipca (2012/05/29 07:22)

MASTINO


Na co Ty się wybierasz na Wisłę? NA SUMA?????????? A Kartę Wędkarską jak Ty zdobyłeś? Bądź początkującym łowcom wąsaczy, ale za ponad miesiąc, dobra? A do tego czasu połów inne i poczytaj Regulamin Połowu Ryb i zapamiętaj okresy ochronne jakie MASZ OBOWIĄZEK przestrzegać. (2012/05/29 12:12)

Kaniac


Najpierw naucz się poprawnie pisać i prawdopodobnie mówić. Nie kompromituj się więcej i nie pisz nic na forum. (2012/05/29 15:41)

adamek19969


Jeżeli łowisz na rzece tyle żyłki starczy ;) Właśnie. Jest okres ochronny, w regulaminie jest, że nie można łowić, ani zabijać ryby. Ale nikt Ci nie zabroni zapolować na suma, tylko pamiętaj, że MUSISZ go wypuścić, jeżeli już go złowisz. Na hak daj wątróbkę, a na drugą wędkę daj rosówki. (2012/05/29 15:56)

modzynek


ok ok no chyba wiem kiedy jest okres ochronny ale dzień przed łowami nie będę pisał na ten temat bo nie wiele bym się dowiedział...... a post nie dotyczy kiedy jest okres ochronny tylko parę konkretnych pytań o sumikach ...... (2012/05/29 22:35)

siri34


możesz założyc pęk rosówek, wątróbkę drobiową albo średniej wielkości żywca u mnie na jeziorze na leszczyka do 20cm świetne efekty były ale ja jednak wolę wątróbkę (ja zostawiam ją na dzień na słońcu troszkę się zepsuje i zaśmrodzi a sum to lubi) (2012/05/30 09:45)

max2015