Ciekawe filmiki

/ 18 odpowiedzi

http://www.youtube.com/watch?v=zvfi1Ieaurw&feature=PlayList&p=AD0ED6B5D86CA679&playnext=1&playnext_from=PL&index=3
przemo1980


Atak na pierwszym filmiku bardzo mizerny,a na drugim odwrotnie agresywny i z ukrycia. Ciekawa obserwacja. Fajnie mieć w domu takie akwarium z naszymi rybami słodkowodnymi i prowadzic takie obserwacje (2010/01/03 18:33)

przemo1980


Ale numer ! Co to był za "krokodyl" ! (2010/01/03 22:18)

withanight88


to jest mocne ehhee:) to jakis mors, uchatka czy cos w tym stylu?  (2010/01/03 23:04)

użytkownik7463


No krokodyl to nie był:) Ciekawe czy puściło to coś zestaw i wyholował podbierak? Jak filmik się kończy to trzyma jeszcze tego stwora na wędce. (2010/01/03 23:16)

szymbor


jak widać psy również lubią wędkować :P   a co do pierwszych dwóch filmików (chodzi o ataki szczuapka) to można by było umieścić je w jakichś poradach w metodach połowu żywca aby przybliżyć nowicjuszom zachowanie się ryby przy pobieraniu pokarmu ....   co do trzeciego filmika to grubo :P koles miał taką przygodę jak byliśmy tylko że w roli głownej był okoń i sum ... koleś holował okonia i jak był przy powierzchni zobaczylismy wielkie cielsko suma który chybił w okonia albo się nas przestraszył :P (2010/04/16 20:11)

użytkownik28954


Do filmików kolegi withanight88  może mi powiedziec ktos jak  można utrzymac takie ryby w akwarium ? :) to świetny pomysł na ciemne samotne wieczory zwłaszcza dla wędkarzy hehe :)  (2010/04/16 20:50)

użytkownik18880


ja w akwa 25l ma  dwa karasie po 5cm i wg mnie nic szczególnego karmisz ochotka lub wodzieniem i od czasu do czasu nalewasz "świeżej" wody z jeziora żeby miały ten klimat (2010/04/18 12:41)

gruby12345


tez kiedys trzymalem szczupaka w akwarium bodajze ma niecale 300 litrow i mialem w nim kilka karasi plotki odziwo karasiami sie wogule nieinteresowal najpierw wybil wszystkie plotki na koncu zajol sie karasiami na koncu szczupak wrucil do rzeki teraz mam 2 arowany ktore nonstop rzra niewiem juz co im dac do jedzenia takie to rzarloki  (2010/04/18 21:15)

gruby12345


ten film kol spinesa z podbierakiem jest mocny bez kitu az mnie zamurowalo z wrazenia (2010/04/18 21:21)

użytkownik29889


Coś dla nie pilnujących wędki i do śmiechu.

http://www.youtube.com/watch?v=LUiPikuxuXg (2010/04/18 21:42)

Wedkuje.pl poleca

Aplikacja