Zaloguj się do konta

Chcę kupić staw zarybianie stawu i pielęgnacja

utworzono: 2011/10/06 20:12
CHOPPER1

CZESC !

CHCE KUPIC STAW OK. 4.000 M2. DO TEJ PORY BYL TO STAW TYPOWO WEDKARSKI I TAK CHCE GO ZACHOWAC. STAW NIE MA DOPLYWU ANI ODPLYWU ALE WODA JEST CZYSTA. JEST TO WYROBISKO POZWIROWE. GLEBOKOSC OD 1M DO 3 M. SRODEK JEST WYPLYCONY, GLEBSZA WODA JEST PRZY BRZEGACH. DWA BOKI PROSTOKATU SA ZADRZEWIONE. PO SPRAWDZENIU WEDKA STANU ZARYBIENIA STWIERDZILEM MALE PLOTKI ORAZ MALE OKONIE. WIEKSZE RYBY POPRZEDNI WLASCICIEL WYKLUSOWAL SIATKA. PONIEWAZ WEDKUJE " PO ANGIELSKU" CZYLI ZLOWIONE RYBKI WYPUSZCZAM Z POWROTEM DO ZBIORNIKA, PROSZE O INFO SZANOWNYCH KOLEGOW JAKA RYBA NAJLEPIEJ ZARYBIC TAKI STAW ORAZ W JAKIEJ ILOSCI. NIE UKRYWAM, ZE ZALEZY MI NA SZYBKIM CIESZENIU SIE Z NOWEGO ZAKUPU, DLATEGO PROSZE O PODPOWIEDZ CZY MOZNA TAKI STAW ZARYBIC "DUZYMI" RYBKAMI I GDZIE JE KUPIC ? PONIEWAZ JESTEM LAIKIEM W TEJ MATERII PROSZE O WSZELKIE INFO NA TEN TEMAT ORAZ JAK DBAC POZNIEJ O TEN STAW CZYLI JAKIES DOKARMIANIE, CZYSZCZENIE STAWU, POGLEBIANIE ??

Z WEDKARSKIM POZDROWIENIEM

KRZYSZTOF

[2011-10-06 20:12]

CHOPPER1

CZESC JESZCZE RAZ !

CHIALBYM DODAC, ZE JESTEM Z KOLOBRZEGU. PROBOWALEM WCZESNIEJ ZDOBYC JAKAS WIEDZE PRZEZ MAILA U ROZNYCH "FACHOWCOW" ORAZ PZW ALE DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE DOSTALEM ZADNEJ ODPOWIEDZI.

BEDE ZOBOWIAZANY ZA ZECZOWA INFORMACJE, PONIEWAZ OD TEGO JEST UZALEZNIONY MOJ ZAKUP TEGO STAWU / NIE MALE PIENIADZE /.

PROSZE O INFO NA FORUM LUB BEZPOSREDNIO NA MAIL: shakebeat@onet.eu

KRZYSZTOF

[2011-10-06 20:33]

Ale nie krzycz tak @CHOPPER1. Pisanie capsem to krzyk. A o zarybieniu i utrzymaniu stawu, to znajdziesz tu w archiwum dużo odpowiedzi. Każdą rybę możesz wpuścić do tej wody. A kupisz je w ośrodkach hodowli ryb, na stawach komercyjnych stawach hodowlanych itp. Znajdziesz je w internecie. [2011-10-06 20:42]

perwer

Larmo Maciek jak pierun ,no ale ....