Zaloguj się do konta

Budowa zestawu karpiowego

utworzono: 2013/01/29 12:11
karacher

Witam, założyłem wątek gdyż jestem początkującym karpiarzem - a właściwie to jeszcze nim nie jestem ;p. Do sezonu zostało jeszcze trochę czasu więc wykorzystam chwile na uzupełnienie wiedzy, sprzętu który będzie potrzebny nad wodą. Kupiłem już trochę gratów (ciężarki, plecionkę przyponową, haki, krętliki, rurki termokurczliwe, klipsy, woreczki pva, żyłkę itp. brakuje mi tylko leadcore'a, który już zamówiłem). I teraz pojawia się pytanie jak to wszystko zawiązać? Czy mogę leadcore przywiązać do żyłki za pomocą krętlika? Jak przytwierdzić klips do leadcore'a? I czy dobrym rozwiązaniem będzie wiązanie na końcu leadcore'a krętlika z agrafką, co ma służyć szybkiemu i łatwemu zmienianiu przyponu włosowego, zakończonego również krętlikiem? Kilka takich przyponów z włosem już sobie zawiązałem... Z góry dziękuję za wypowiedzi :) Pozdrawiam, Adam :)
[2013-01-29 12:11]

Witam, założyłem wątek gdyż jestem początkującym karpiarzem - a właściwie to jeszcze nim nie jestem ;p. Do sezonu zostało jeszcze trochę czasu więc wykorzystam chwile na uzupełnienie wiedzy, sprzętu który będzie potrzebny nad wodą. Kupiłem już trochę gratów (ciężarki, plecionkę przyponową, haki, krętliki, rurki termokurczliwe, klipsy, woreczki pva, żyłkę itp. brakuje mi tylko leadcore'a, który już zamówiłem). I teraz pojawia się pytanie jak to wszystko zawiązać? Czy mogę leadcore przywiązać do żyłki za pomocą krętlika? Jak przytwierdzić klips do leadcore'a? I czy dobrym rozwiązaniem będzie wiązanie na końcu leadcore'a krętlika z agrafką, co ma służyć szybkiemu i łatwemu zmienianiu przyponu włosowego, zakończonego również krętlikiem? Kilka takich przyponów z włosem już sobie zawiązałem... Z góry dziękuję za wypowiedzi :) Pozdrawiam, Adam :)