Zaloguj się do konta

Boczny trok?

utworzono: 2012/07/30 13:33
fizbin

Witam!
Widziałem niedawno wędkarzy łowiących metodą bocznego troka, tylko czy na pewno??
Mieli na jedne wędce zestaw składający się z z 2 uzbrojonych paproszków czyli zamiast ciężarka paproszek z główką. Jestem początkującym wędkarzem mimo, tego uważam że ten sposób jest nielegalny. Powiedzcie czy mam rację.

[2012-07-30 13:33]

fizbin

Witam!
Widziałem niedawno wędkarzy łowiących metodą bocznego troka, tylko czy na pewno??
Mieli na jedne wędce zestaw składający się z z 2 uzbrojonych paproszków czyli zamiast ciężarka paproszek z główką. Jestem początkującym wędkarzem mimo tego uważam że, ten sposób jest nielegalny. Powiedzcie czy mam rację.

[2012-07-30 13:36]

89krzysztof

Posiadanie dwóch uzbrojonych gum nie jest dozwolone.  [2012-07-30 14:05]

Posiadanie dwóch uzbrojonych gum nie jest dozwolone. 

[2012-07-30 16:41]

ayem

Taaa regulamin mówi jak ma wyglądać zestaw.
[2012-07-30 16:49]

Berni1b

a dokladnie jak ma wygladac ten zestaw w regulaminie??? w filmach wedkarskich lowia na bocznego troka caly czas. duzo otym mowia  wiec myslalem ze to legalne jest sam nie lowilem jeszcze ale mysle ze trzeba prubowac
[2012-08-07 17:25]

89krzysztof

Łowienie na bocznego troka jest dozwolone. Nikt nie mówi, że nie. Autor napisał o bocznym troku z dwiema uzbrojonymi przynętami. To już jest nie do końca zgodne z regulaminem.  [2012-08-07 19:17]

bonek18

Zawsze można znaleźć  jakiś haczyk w regulaminie i go obejść.
Zacytuje kawałek z RAPR "W metodzie spinningowej i trolingowej, sztuczną przynęntą wyposażoną w nie więcej niż dwa haczyki; haczyk może mieć nie więcej niż cztery ostrza, rozstawione w taki sposób, aby nie wykraczały one poza obwód koła o średnicy 30mm"
 Także nie jest dozwolone łowienie na bocznego troka z dwiema przynęntami.

[2012-08-07 22:17]

edyta35

Witam!