Zaloguj się do konta

Best Rods Center - bardzo NIE polecam

utworzono: 2017/11/24 18:04
baloonstyle

Internetowe usługi wędkarskie w Polsce zostawiają wiele do życzenia.
Jest kilka sklepów internetowych które nie robią klientów w h**a i chwała im za to.
Osobiście spotkałem się już z:
- brakiem towaru mimo że na stronie widnieje jako "dostępny"
- opóźnieniami w wysyłce
- uzupełnianiem zamówienia przez dwa tygodnie
- zwrotem sianka gdyż towar nagle wyparował itp.
- zamawianiem gum fioletowych a otrzymaniem czerwonych
- zamawianiem opakowania a dostaniem sztuki i po tygodniu
zwrot różnicy
- kilkunastu wysyłkach przynęt tak aby uzupełnić jedno zamówienie
Bywa !!! Zawsze jednak kończyło się wyjście ma zero, czasem jakimś gratisem, raz osoba ze sklepu zadzwoniła i co rzadko się spotyka powiedział "Przepraszam".
Nigdy jednak nie było problemu /dopraszania się o własne pieniądze.
Do rzeczy.
Best Rods Center - 21 dni temu zamawiam sobie plecionkę, sianko poszło, czekam.
20 minut później telefon "nie mamy tyle tej plecionki co Pan zamówił ale mamy grubszą" (na stronie oczywiście była dostępna )
Spoko biorę grubszą a co tam.
Mija tydzień , dzwonie pytam się co jest grane i dostaje info "próbowaliśmy się z Panem kontaktować gdyż tej grubszej tez nie mamy tyle" (po sprawdzeniu historii połączeń , jedno połączenie nieodebrane z BRC , naprawdę próbowali się skontaktować ).
"Zwrócimy Panu pieniądze w poniedziałek" - OK.
Odświeżam się w piątek że nie ma waluty "Ojej, dziś wyślemy na pewno".
Od dwóch dni dzwonie i ktoś z premedytacją się rozłącza, piszę SMS z prośbą o kontakt gdyż nadal nie ma waluty, brak odzewu. Można było by odpisać "Zostałeś Wyj****y", albo "odezwiemy się za rok", cokolwiek.

Qrwesko nie polecam szopki o nazwie Best Rods Center i jej podejścia do klienta.

Każdemu który kiedykolwiek musiał się dopraszać o własne sianko współczuję.

Szanowna Ekipo z BRC weźcie sobie te pieniążki za tą plecionkę i kupcie sobie Lecytynę, ewidentnie jest Wam potrzebne.

PS. po zgłębieniu tematu między znajomymi okazuje się że były już takie akcje a więc nie powinienem być zdziwiony.


  [2017-11-24 18:04]

erykom

To współczuję kolego...Haczyk im w dupę... [2017-11-24 18:13]

baloonstyle

Heheheh tak ostro ? :P [2017-11-24 18:18]

Jakub Woś

No niestety trzeba grzebać głęboko w internecie zanim się coś zamówi. Czasami czeka się pół roku na przesyłkę ;) [2017-11-24 18:39]

baloonstyle

Poważnie tak miałeś ? [2017-11-24 19:17]

pstrag222

Dlatego ja zawsze zamawiam za pobraniem  :) [2017-11-24 19:50]

erykom

Heheheh tak ostro ? :P
 idiotów nie sieją :)
  [2017-11-24 22:26]

pakul1206

Hehe , chciałem od nich zamówić troche gratów do budowy wędki, ale najpierw zadzwonię i zapytam  wprost, czy wszystkich tak w h..ja robią jak mojego kolegę z forum :)))  ciekawe co odpowiedzą :) [2017-11-24 23:36]

baloonstyle

Była już taka akcja :)

Mojemu koledze odpowiedzieli ze wsyztsko jest od razu odsyłane :P [2017-11-25 05:18]

piotr-fedorowicz

Walcz o swoje podaj ich do PIHu naślij na nich urząd niech się trochę pospowiadają z nieuczciwej działalności. [2017-11-25 15:41]

baloonstyle

Po całej akci w necie nagle sianko znalazło się na koncie u mnie :) Expresep poszło :P [2017-11-25 17:01]

erykom

Baloonstyle co nie zmienia faktu że antyreklama poszła w świat i bardzo dobrze! Dla mnie zakupy wędkarskie to rzecz swięta i mam kolejny sklep na czarnej liscie... [2017-11-25 20:22]