Best Rods Center - bardzo NIE polecam

/ 12 odpowiedzi
Internetowe usługi wędkarskie w Polsce zostawiają wiele do życzenia.
Jest kilka sklepów internetowych które nie robią klientów w h**a i chwała im za to.
Osobiście spotkałem się już z:
- brakiem towaru mimo że na stronie widnieje jako "dostępny"
- opóźnieniami w wysyłce
- uzupełnianiem zamówienia przez dwa tygodnie
- zwrotem sianka gdyż towar nagle wyparował itp.
- zamawianiem gum fioletowych a otrzymaniem czerwonych
- zamawianiem opakowania a dostaniem sztuki i po tygodniu
zwrot różnicy
- kilkunastu wysyłkach przynęt tak aby uzupełnić jedno zamówienie
Bywa !!! Zawsze jednak kończyło się wyjście ma zero, czasem jakimś gratisem, raz osoba ze sklepu zadzwoniła i co rzadko się spotyka powiedział "Przepraszam".
Nigdy jednak nie było problemu /dopraszania się o własne pieniądze.
Do rzeczy.
Best Rods Center - 21 dni temu zamawiam sobie plecionkę, sianko poszło, czekam.
20 minut później telefon "nie mamy tyle tej plecionki co Pan zamówił ale mamy grubszą" (na stronie oczywiście była dostępna )
Spoko biorę grubszą a co tam.
Mija tydzień , dzwonie pytam się co jest grane i dostaje info "próbowaliśmy się z Panem kontaktować gdyż tej grubszej tez nie mamy tyle" (po sprawdzeniu historii połączeń , jedno połączenie nieodebrane z BRC , naprawdę próbowali się skontaktować ).
"Zwrócimy Panu pieniądze w poniedziałek" - OK.
Odświeżam się w piątek że nie ma waluty "Ojej, dziś wyślemy na pewno".
Od dwóch dni dzwonie i ktoś z premedytacją się rozłącza, piszę SMS z prośbą o kontakt gdyż nadal nie ma waluty, brak odzewu. Można było by odpisać "Zostałeś Wyj****y", albo "odezwiemy się za rok", cokolwiek.

Qrwesko nie polecam szopki o nazwie Best Rods Center i jej podejścia do klienta.

Każdemu który kiedykolwiek musiał się dopraszać o własne sianko współczuję.

Szanowna Ekipo z BRC weźcie sobie te pieniążki za tą plecionkę i kupcie sobie Lecytynę, ewidentnie jest Wam potrzebne.

PS. po zgłębieniu tematu między znajomymi okazuje się że były już takie akcje a więc nie powinienem być zdziwiony.


 

Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

erykom


To współczuję kolego...Haczyk im w dupę... (2017/11/24 18:13)

baloonstyle


Heheheh tak ostro ? :P (2017/11/24 18:18)

Jakub Woś


No niestety trzeba grzebać głęboko w internecie zanim się coś zamówi. Czasami czeka się pół roku na przesyłkę ;) (2017/11/24 18:39)

baloonstyle


Poważnie tak miałeś ? (2017/11/24 19:17)

pstrag222


Dlatego ja zawsze zamawiam za pobraniem  :) (2017/11/24 19:50)

erykom


Heheheh tak ostro ? :P
 idiotów nie sieją :)
  (2017/11/24 22:26)

pakul1206


Hehe , chciałem od nich zamówić troche gratów do budowy wędki, ale najpierw zadzwonię i zapytam  wprost, czy wszystkich tak w h..ja robią jak mojego kolegę z forum :)))  ciekawe co odpowiedzą :) (2017/11/24 23:36)

baloonstyle


Była już taka akcja :)

Mojemu koledze odpowiedzieli ze wsyztsko jest od razu odsyłane :P (2017/11/25 05:18)

piotr-fedorowicz


Walcz o swoje podaj ich do PIHu naślij na nich urząd niech się trochę pospowiadają z nieuczciwej działalności. (2017/11/25 15:41)

baloonstyle


Po całej akci w necie nagle sianko znalazło się na koncie u mnie :) Expresep poszło :P (2017/11/25 17:01)

erykom


Baloonstyle co nie zmienia faktu że antyreklama poszła w świat i bardzo dobrze! Dla mnie zakupy wędkarskie to rzecz swięta i mam kolejny sklep na czarnej liscie... (2017/11/25 20:22)