Bat dla początkującego wędkarza
utworzono: 2010/10/13 12:03
Witam. Jestem na etapie kompletowania zestawu na przyszły sezon. Dodam że to będzie mój pierwszy zestaw i sezon. Ostatnio wybrałem się do sklepu wędkarskiego w celu zakupu bata. Wyczytałem że przyzwoity bat długości 6 m kosztuje do 50 złotych. W sklepie dowiedziałem się od sprzedawcy że on takich nie sprowadza bo się do niczego nie nadają i łamią się często na wietrze. Uzyskałem od niego informację że dobry bat kosztuje ok 115zł za metr. I że to się sprowadza na zamówienie, a te tanie to są wyrzucone pieniądze w błoto. Nie wiem co o tym myśleć bo sprzedawca jest długoletnim wędkarzem i członkiem miejscowego PZW. Więc jest to jakiś autorytet. Nie mogę jednak oprzeć się wrażeniu że próbował mnie naciągnąć wiedząc że jestem "zielony". Co o tym myślicie? Czy początkujący aż tak powinien inwestować w markowy sprzęt?
[2010-10-13 12:03]
Myślę że trochę cię chciał naciągnąć. Proponowane przez niego wędki mogą się nadawać dla wyczynowców ale dla początkujących wędkarzy wystarczy bat z kompozytu w przystępnej cenie. No cóż musisz odwiedzić inny sklep.
Jak kolega wyżej, chłop albo wziął Ciebie za wyczynowca albo dobra prowizje ma za wędki w tej cenie.
Poprzeglądaj sobie sklepy internetowy , pooglądaj co tam maja rusz do kilku sklepów po jakieś rady , zapytaj na forum u spławikowców i na pewno będziesz już pewny co za kijek wybrać :))
[2010-10-13 12:29]
i ja jestem tego samego zdania i mam ten sam problem z zakupem w sklepie a nie mówię juz nic na temat zakupów na necie bo to dopiero jest kicha. Właśnie dzisiaj wybieram sie na zakupy ale nie sam z kolegą żeby było raźniej i co dwie głowy to nie jedna głupia hihihihi połamania
[2010-10-13 12:31]
Ja od pół roku zaopatruję się tylko w sklepie internetowym www.wedkarski.com razem ze znajomymi i jeszcze żadnej kichy nie miałem.Wszystko idealnie.Mało tego jak jesteś z Trójmiasta to sam odbierasz od nich z magazynu i nie wydajesz kasy na przesyłki.
[2010-10-13 12:53]