Zaloguj się do konta

Przynęty pstrągowe na 2018 rok

utworzono: 2018/01/03 17:38
pawel-lekner

A więc mamy nowy sezon pstragowy! Jaka przynęta będzie najlepsza? Tradycyjne wahadło, wirówki, a może woblery. Czy może warto zastosować przynęty gumowe? Czeka na wasze wypowiedzi. [2018-01-03 17:38]

kaban

Nie ma tej jedynej i znając dobrze swoje łowiska mam ograniczoną liczbę "kilerów" a na nie znanych różnorodność w pudełkach nie zawadzi. [2018-01-03 19:31]

Jakub Woś

zacznij od tych skutecznych w 2017 [2018-01-03 19:35]

Sith

Pawle, zerknij tutaj: http://jerkbait.pl/topic/102374-nasze-pudelka-pstragowe/ [2018-01-04 06:02]

toxicman992

witam ;) jako ze sezon na spinning zawsze zaczynałem w maju nie mam doświadczenia przy rzucaniu na kropki... podpowiedzcie jakie przynęty stosujecie. 
z góry dzięki  [2018-01-04 21:47]

luxxxis

Killery z roku na rok są inne,ewoluują,pojawiają się nowe wypierając stare i tak w kółko...Kiedyś moje pudło miało 6 przegródek-dwa wachadła,dwa woblery i dwie obrotówki,a teraz? w plecaku z x systemem noszę 4 pudła zbiorcze,dwa luzem na "dziwadła",w pasie biodrowym kolejne dwa których używam plus ze 20 paczek gumisi-różnych.Do tego dwa pudła główek,jakieś agrafki-chociaż 2 rodzaje,dwa krążki fluo,obciążenie,nimfy,kogutków ino garść...
Z tych w obecnym użyciu mogę wymienić predatory mannsa 7-ki,perła z czerw grzbietem,niesmiertelne Belly fish od dragona oraz na niski stan wody i mróz-Rigworm od Savage gear-takie liszki dziwne,w paczkach po 18-20szt,trzy kolory.

[2018-01-07 16:09]

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies