800 tysięcy zakręconych

/ 50 odpowiedzi

  • konto usunięte

jako że statut pzw i rapr to najświętsze dwa dokumenty dla wędkarza ,to dziwi mnie powszechny brak znajomości treści obydwóch dokumentów. szczególnie chodzi mi o paragraf30 p. 9 statusu pzw, oraz paragraf 1 .1 rapr . pierwszy brzmi cyt.:"ustalanie wysokości KRAJOWEJ SKŁADKI CZŁONKOWSKIEJ i wpisowego." natomiast drugi brzmi tak:"§ 1 1. Prawo do wędkowania w wodach użytkowanych przez Polski Związek Wędkarski mają członkowie PZW i osoby nie zrzeszone w PZW, posiadający kartę wędkarską, przestrzegający zasad ujętych w niniejszym Regulaminie, po opłaceniu stosownych składek." dlatego też nasuwa się prosty wniosek ,że możemy łowić w całej Polsce tylko nam w mawiają ,że nie .ogólnie wklejanie jakiegoś substytutu do naszych kart wędkarskich łamie obydwa paragrafy . wyciąganie pieniędzy za łowienie poza macierzystym okręgiem cuchnie przestępstwem. jeśli się mylę to proszęo komentarze.
szimejks


nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się Kolego mańku, że &1.1 ``....bla bla bla....po opłaceniu stosownych składek.`` to jest właśnie przyzwolenie na pobieranie kapusty za połowy w innym niż macierzysty okręgu. Pozdro dla kumatych (2009/07/02 21:40)

szimejks


...co nie zmienia faktu, że PZW wali z nami w cz..ło..na. Jeszcze raz Pozdro dla kumatych (2009/07/02 21:41)

u?ytkownik3378


no właśnie stosowna składka ,to składka członkowska KRAJOWA (2009/07/02 21:47)

Mlody906


Tylko ze nie ma krajowych tylko okregowe i tu jest caly pies pogrzebany!!!! (2009/07/02 22:19)

u?ytkownik3378


no właśnie wkleja nam jakieś gówno nie zgodne z prawem. (2009/07/02 22:23)

kazek78


masz racje maniek wklejają nam takie "gówno" ale co z tym zrobić? bij zabij ja nie mam pojecia.nie wiem ale tego chyba nie rozgryziemy?a jak Ty myślisz coś pomoże?co można z tym zrobić? (2009/07/02 22:37)

u?ytkownik3378