Zaloguj się do konta

12-godzinna Zasiadka na karpia

utworzono: 2013/06/22 13:14
mechanik samochodowy wedkarz

Czy na zasiadce 12godzinnej da się złapać karpia na wodach pzw.to jest jezioro kilkuhektarowe,uzywam 2ch zestawów gruntowych .Kupiłem zanęte Anpio karp do tego biale robaki i kilka  puszek kukurydzy konserwowej.Jak myślicie  podejdzie coś?jutro  zasiadka wiec sie porzekonam,ale chciałbym zasięgnąć opini,jestem początkującym karpiarzem:)
[2013-06-22 13:14]

patryk200

Według mnie 12 godzin to trochę mało jak na zasiadkę. Rozumiem 3 dni. Tak jak ja robię. W 1 dzień nęcenie w drugi już tylko bardzo małe albo w ogóle nie nęcę a w trzeci dojenie. Zawsze taki harmonogram mi się sprawdza na każdej wodzie do 100ha. Powyżej 100ha to już tylko szczęście że coś podejdzie. No chyba że znasz dobrze wodę gdzie często występują karpie tak jak ja np. pogoria 3 w Dąbrowie Górniczej.

Jeżeli chodzi o łowisko gdzie masz łowić to proponuje 2 dni przed wędkowaniem podnęcać w godzinach wieczornych i później wędkować tylko w nocy bo w dzień to za gorąco.
[2013-06-22 14:51]

catrinna

A ja uważam, że zasiadka 12 godzin to długo, nie koniecznie trzeba siedzieć 3 dni nad wodą..

Jeśli zanęciłeś łowisko to pewnie nałowisz ;-)

Jeśli w miejscu w którym będziesz łowił są karpie, to się nie martw, spokojnie połowisz ;-)

 

[2013-06-23 01:01]

catrinna

A ja uważam, że zasiadka 12 godzin to długo, nie koniecznie trzeba siedzieć 3 dni nad wodą..

Jeśli zanęciłeś łowisko to pewnie nałowisz ;-)

Jeśli w miejscu w którym będziesz łowił są karpie, to się nie martw, spokojnie połowisz ;-)

 

[2013-06-23 01:01]

A ja uważam, że zasiadka 12 godzin to długo, nie koniecznie trzeba siedzieć 3 dni nad wodą..

Jeśli zanęciłeś łowisko to pewnie nałowisz ;-)

Jeśli w miejscu w którym będziesz łowił są karpie, to się nie martw, spokojnie połowisz ;-)