Witam. Mam problem ze złamaną szczytowka w wędce 😔 Wędkę zakupiłem przez internet. I teraz mam problem bo nie wiem czy musze wysłać ją do sklepu w którym ją zakupiłem czy mogę wysłać prosto do serwisu. Albo czy mogę ją oddać do sklepu wędkarskiego w moim mieście i czy oni mogą ją wysłać do serwisu? 😔
Nie wiem kol.czy wędka jest jeszcze na garancji? Jeżeli nie to najprościej udać się do sklepu lub centrum wedkarskiego.Jest taki wybór szczytówek że dopasujesz na miejscu.Wieloktotnie korzystałam z zakupów w centrum wędkarskim do bata Jaxson.Powodzenia. (2016/07/08 19:25)
Więc nic nie dokupisz w żadnym sklepie. Kij musi być wysłany do serwisu. Najlepiej przez sklep w którym go kupiłeś lub inny sklep w Twojej okolicy jednak to już zależy od sprzedawcy w nim czy będzie chciał Ci pomóc. Najważniejsze nie zapomnij do niego dołączyć gwarancji i dowodu zakupu czyli paragonu który jest zazwyczaj wymagany. Szczegóły przeczytasz na karcie gwarancyjnej. (2016/07/08 20:55)
Dokładnie jak pisze kolega wyżej. Musisz odesłać do sprzedawcy z pakietem dokumentów i opisem jak doszło do złamania (ja musiałem przynajmniej taki opis zrobić) a ten odeśle na naprawę bądź wymianę do serwisu. Miałem w tamtym roku też taką sytuację z muchówką Dragona. Trwało to koło miesiąca. Wróciła naprawiona. (2016/07/08 21:02)