Zakupy sprzętu wedkarskiego na ebay

/ 17 odpowiedzi
Witam,
dzięki forum które ostatnio odwiedzałem i kolegom się na nim udzielającym "odkryłem" pewien interesujący wątek....TANIEJ ZA GRANICĄ!!!!
Osobiście nie mam doświadczenia w kupowaniu sprzętu i sprowadzania zza granicy, ale na pewno osób które mogą się podzielić doświadczeniami, wskazówkami i co najważniejsze adresami internetowymi nie brakuje.
Koledzy, wiem, jestem za utrzymaniem Polskiej gospodarki, mam znajomych którzy mają sklep wędkarski i rozumiem że powinno się dorabiać naszych...TYLKO TE CENY!!!

 Dla przykładu podaję linki :

Kołowrotek Shimano Aernos FA- nowość
- u NAS - od 430zł do 480zł ( tu akurat 430zł )
http://www.bass-sklep.pl/kolowrotek-shimano-aernos-1000-fa-duplikat-1.html

- hiszpański e-bay - Shimano Aernos FA 2500 - z przesyłką - 378, 40zł :)
http://www.ebay.it/itm/SHIMANO-AERNOS-2500-FA-NEW-2012-PESO-GR-255-RAPP-5-2-1-CAPIENZA-0-25-160M-/120832997175?pt=Pesca&hash=item1c22353737

Warto?WARTO!!!

Wiem, może to i tylko 50 zł, ale 50zł tu, 60zł tam i jeszcze coś pewnie i zaoszczędzimy na dobrej klasy wędkę:)

Ok, liczę że temat przyciągnie kilka osób i będziemy mogli powymieniać się doświadczeniami i radami.

Pozdrawiam Wszystkim i żeczę...połamania kija

Łukasz C.




Podgląd zdjęć na forum dostępny jest tylko dla zalogowanych użytkowników.

Zibi88


Przerabialiśmy ten temat na forum perkusyjnym. trzeba by mieć kogoś w tamtym kraju kto by ci to wszystko rozpakował z oryginalnych pudełek i lekko  "przybrudził" bo inaczej na granicy to opodatkują :/ ... chociaz tamto dotyczyło chyba USA ... tu niby jest shengen.. ale pieron ich wie ;/ zawsze znajdą sposób, żeby zarobić (2012/01/23 21:39)

u?ytkownik997


a przedstawiciele milczą,dołanczam się (2012/01/23 21:45)

fishtrace


Z USA moga faktycznie dowalic clo ale w shengen nic takiego nie ma miejsca, bardzo czesto kupuje na e-bay i w roznych zagranicznych sklepach bo jest taniej. (2012/01/23 21:46)

u?ytkownik997