Sandacz na trupka - wybór wędki

/ 10 odpowiedzi
Witam kolegów po kiju :) Ostatnimi czasy, bardzo nastawiam się na wyjazd na Sandacza. Jestem w tym kompletnie zielony. Czytałem, że węadkę można zrobić tak, jak zestaw na grunt, czyli rurka, odważnik zamiast koszyka, no każdy chyba wie :)  i chyba tak postanowie, gdy będę wiązał moją nową wędkę :) Ale do rzeczy. Sandały przyjdzie mi łowić na rzekach typu Odra. Może kiedyś wybiorę się na pobliskie jeziorko, na którym "niby" też są takie ryby. Ale zostańmy przy rzece. Chodzi mi o pomoc w wyborze wędziska. Jak już wymieniłem wyżej, w łowieniu Sandaczy jestem totalnym laikiem, pewnie gdy już zaczne łowienie, to połowa jak nie więcej, o ile wezmą nie zostanie wyciągnięta :) Ale kiedyś nauczyć się muszę. Dlatego też nie chce przeznaczać na wędkę nie wiadomo ile pieniędzy, bo ma ona służyć tylko nauce, po roku, dwóch zbierania doświadczenia sprzęt zawsze można wymienić.
Znalazłem takie coś
http://allegro.pl/mocna-wedka-konger-patrol-tele-strong-360-150g-hit-i5055210776.html

Macie jakieś opinnie na ten temat? Zaznaczmy 60-70zł przedział - naprawdę nie chce wydawać więcej, może ktoś powie, że G za to kupie, no ale trudno. Oceniajcie, wklejajcie będę wdzięczny :)
notaki


Cóż... wędka jak wedka. Ma blank, ma uchwyt kolowrotka, ma przelotki. czego więcej oczekiwac od sprzętu za 40 zł ( w tym marża sprzedawcy ).
Jeśli rzeczywiscie wytrzymuje taki cięzar wyrzutu , bo na Odrę 100 g  na pewno nie będzie za malo  ( chyba, ze będziesz lowil na jakis cofkach ), to średni sandacz nie jest wybitnie wymagajaca ryba przy holu, wiec - o ile Ci się zatnie - to go wyholujesz.