Nierzetelne podejście w sklepie internetowym Bass

/ 33 odpowiedzi
Haryyy5


Na następny dzień są tylko te rzeczy które sklep ma na stanie. Jednak wiele sklepów nie zamrażając pieniędzy ma w ofercie towar którego nie posiada a po zakupie musi sprowadzić go od producenta. Przy takich towarach są opcje np. dostępny w ciągu 5-iu dni roboczych. Jeśli kupuję taki towar to wiem ile będe na niego czekał i jesli dany sklep dotrzyma terminu to nie widzę tu najmniejszej nierzetelności.

Oczywiście. Ale jak ma 24 godziny a towaru nawet nie ma na stanie i wysyła po tygodniu czy dwóch to wtedy mamy prawo narzekać.  (2016/07/08 11:13)

ryukon1975


Takie podejście to już zwykłe oszustwo celem zarobiena, taki sklep odwiedza się tylko raz. (2016/07/08 12:31)

SlawekNikt


Nie najważniejszy jest układ z dytrybutorem kolego LisKula, a dobre oprogramowanie do zarządzania zasobami firmy, który współpracuje ze skanerami przy kasach itp. lub co najważniejsze chęci do rzetelnej obsługi ... Ja rozumiem, że to koszty, ale inaczej to "na piechotę" pozostaje stany magazynowe kontrolować. A nastręcza to wiele problemów bo tu cytuję za jednym ze sprzedawców z alledrogo, którego nie wymienię na razie, a który posiada także sklepy stacjonarne: "jak to robić jak złodzieje kradną ... " no żenua po prostu jak mówią małolaty. (2016/07/28 19:54)

Sith


Ostatnio po raz drugi zawiodłem się na sklepie http://okonek.com.pl/. Pierwszym razem, gdy zamówiłem wędzisko, które mieli w ofercie, a miałem na nie czekać dwa tygodnie - zrezygnowałem z zakupu u nich. Myślałem, że to jednostkowy przypadek, każdemu może zdarzyć się "wpadka", a że sklep z mojego miasta i miałem perspektywę odbioru osobistego, to stwierdziłem, że nie rezygnuję. Drugi zakup był udany, ale mieli akurat przeprowadzkę do innego lokalu i nie mogli znaleźć kart gwarancyjnych, obiecali, że prześlą pocztą. Niestety nie dostałem, ale stwierdziłem, że przy kolejnym zakupie upomnę się. Zamówiłem kołowrotek, do którego w komplecie oferowali dwie zapasowe szpule. Pojechałem po odbiór i okazało się, że zapasowa szpula jest tylko jedna. Sprzedawca stwierdził, że nie zauważył, że od nowego roku dostawca daje tylko jedną. W związku z tym poprosiłem o rabat, niestety odmówiono mi. Wkurzyłem się i kołowrotka nie wziąłem, bo w innych sklepach te kołowrotki z jedną szpulą mają niższą cenę. Upomniałem się o kartę gwarancyjną na wędzisko, niestety sprzedawca odmówił, bo nie pamięta tej sytuacji i zarzucił mi, że chcę wyłudzić kartę. Okazałem paragon, nic to nie dało, bo nie pisało na nim, że nie wydano mi karty.
Już więcej w tym sklepie niczego nie kupię i odradzam tam zakupy wszystkim, bo ceny mają często wyższe niż w Fishin-Mart, ale tam przynajmniej klient jest szanowany. Trudno, będę zmuszony ponosić koszty przesyłki, ale wracam do http://www.wedkarski.com/. (2016/07/29 08:55)

morse


Witam robił któs ostatnio w basie zakupy przez sklep internetowy? po wplaceniu pieniedzy kontakt sie urwał i są problemy by je zwrócili. Ma ktoś tak samo jeszcze teraz? ich sklep stacjonarny funkcjonuje wogole jeszcze? (2017/08/29 14:58)

JERZYM13


Obrałem inną takttykę : zamawiam ale płacę przy odbiorze a przy zamówieniu proszę o informację 
gdy brakuje jakiegoś asortymentu . Uzgadniam wtedy czy chcę zamiany czy rezygnuję z tego . (2017/08/29 16:36)

erykom


Kilka lat temu robiłem w tym sklepie zakupy i nie pamiętam żeby był jakiś problem z zamówieniem tylko że wtedy ceny mieli kosmiczne więc olałem ich sklep... (2017/08/29 18:45)

morse


ja juz dlugi czas czekam na zwrot pieniedzy za nie zrealizowane zamowienie.... i jak raz na jakis czas uda sie dodzwonic to slysze ze przelew zostal wyslany za kazdym razem a pieniedzy jak nie ma tak i nie bylo...... nowe opinie z google zdaja sie potwierdzac ze nie tylko mnie chca oszukac. (2017/08/30 08:49)