Kretyńskie zasady RAPR

/ 13 odpowiedzi
Siemaneczko :)

Jak już większość z was wie, jestem początkującym wędkarzem i jeszcze dużo rzeczy nie jest dla mnie w pełni zrozumiałych (nawet członkowie koła, nie potrafią mi sensownie wytłumaczyć niektórych rzeczy). Chodzi tu o zasady połowu. Według mnie są one naprawdę bezsensowne. Czemu łowiąc na spławik czy też grunt na jedną wędkę, nie mogę sobie spinningować w pobliżu? Rozumie oddalenie się na 500m lub więcej ale czemu nie mogę spinningować na około miejsca w którym mam zarzuconą wędkę i jestem zmuszony ją zwinąć jeśli chce spinningować? Co to za durny wymysł? Oczywiście następną zasadą która jest jeszcze bardziej kretyńska, jest wymóg zwijania wędek gdy człowiek idzie się odlać lub też opuszcza na chwilę swoje stanowisko (oczywiście nikt tego nie przestrzega, ale po co to?). Czym różni się oddalenie na chwilę od wędek, od tego że ktoś śpi na rybach i nie pilnuje wędek? Jest jeszcze wiele durnych zasad, ale te 2 są najbardziej irytujące.

Ten wątek został zablokowany - nie możesz odpowiadać na posty

jurek


Jak sam napisałeś kolego jesteś początkującym wędkarzem ( niecałe 6 miesięcy ) , więc dobra rada , najpierw poczytaj Ten RAPR i niektóre Ustawy , a także wiadomości i tematy z tego portalu i również regulamin portalu , bo tytuł wątku jest z błędem .

Co prawda RAPR nie jest doskonały i ma pewne niedociągnięcia , lecz trzeba przestrzegać przepisów i Ustaw , jak chce się wędkować . (2012/12/03 11:15)

u?ytkownik139802


Kiedyś zadałem pytanie "Dlaczego nie" .........i opisałem sytuację dlaczego RAPR nie zezwala połowu jednocześnie na; 1.wędkę z gruntu.
                                  2.spining w granicach swojej miejscówki.
Zdania były podzielone, ale najbardziej nie zrozumiałe dla mnie były tłumaczenia jak pogodzę sytuacje gdy mam branie na gruntówce i jednocześnie mam branie na SPINNINGU !
Tym samym jak można pogodzić dwa jednoczesne brania na gruntówce !