Kij Shimano Catana Super Sensitive 2,7 5-25g

/ 4 odpowiedzi
Witam, jestem początkującym wędkarzem i właśnie kompletuje sprzęt na pstrąga, proszę napiszcie co sądzicie o tym kiju Shimano Catana super sensitive 2,7 5-25g mogę ja kupić za 140 zl nową ponieważ jest akurat promocja na to wedzisko.
doradzcie czy warto to kupic ????????:)))
posiadam do tego kolowrotek shimano catana 250 RB
Z góry dziękuje za pomoc :))
dawid510890


co do kołowrotka to dobry bo też taki mam tyle że ja mam z przednim hamulcem , który wydaje mi się precyzyjniejszy  . a wędka moja to Dragom Millenium Trout 240cm wyrzut to 5-25g . jest on droższy od tego o około 40-50zł. żyłkę jakom stosuje to dragon milenium szczupak 0.22 dlatego że często łowie również szczupaki . ale jak będziesz łowił same pstrągi to polecam żyłkę dragon milenium pstrąg 0.22 lub cieńsza (2011/11/26 14:33)

DelTor0


Na Catane spokojnie polowisz, mam i nie narzekam :) Jest tylko jedno ale, zalezy gdzie lowisz, u mnie naprzyklad wedka dluzsza niz 2.40m sie nie sprawdza bo musze sie przedzierac przez niezle krzaczyska nad moja rzeczka ;)

Pzd

(2011/11/26 14:48)

martinpc


Mam zamiar wedkować na Krztyni bo mam do niej 4 km :)wiem, ze w niej od czasu do czasu trafi sie też jakiś szczupak :)
Czy szczytówka nie będzie za miękka ?czy szczytówka nie bedzie za miekka i nie bedzie sie bardzo wyginała przy wedkowaniu na woblery ?czy skoro jest wklejanka to może powinienem kupic 10-30 ? doradzcie :)
   1000 pytan do :)heh ale licze na porade w koncu każdy kiedy zaczynał :)
Dzieki za odpowiedzi:) muszę sie zdecydować do poniedzialku czy ja kupic :)   (2011/11/26 19:01)

dawid510890